Schoolvakantie`s Rotterdam (omgeving)

Weet iemand toevallig wanneer deze zijn?

Al bijna he?

Want daar heb ik nu natuurlijk ook mee te maken nu Joy dinsdag naar de PSZ mag. Als iemand het rijtje vakanties voor regio rotterdam kan geven zou heel fijn zijn! :smiley:

bij postbus 51… daar heb je ze allemaal!!

komende week is er vakntie in noord… en die week daarna is et in midden en daar valt rotterdam ook onder!

O ok! Dus wij zijn altijd bij elke vakantie regio midden?

wat vreemd dat je die informatie niet van de school zelf krijgt, je krijgt dan zo’n informatieboekje waar ook de vrije dagen en de vakanties in staan vermeld…

hoi!

2007:

Herfstvakantie: 21 oktober t/m 26 oktober

Kerstvakantie: 24 december t/m 4 januari

2008:

Voorjaarsvakantie: 25 februari t/m 29 februari

Meivakantie: 28 april t/m 11 mei

Zomervakantie: 21 juli t/m 29 augustus

en Rotterdam valt i.d.d. onder regio Midden!

@Heleen wrote:

wat vreemd dat je die informatie niet van de school zelf krijgt, je krijgt dan zo’n informatieboekje waar ook de vrije dagen en de vakanties in staan vermeld…
Omdat ik ook alleen nog maar 1x ben langs gegaan om in te schrijven en als ze dinsdag mag gaan kom ik eerder en dan krijg ik de overige formulieren. Maar ik wil het vast nu weten :slight_smile:

Bedankt!! :smiley:

Niet alle vakanties zijn hetzelfde binnen 1 regio. De scholen mogen bepaalde vakanties en dagen zelf indelen. Zo kiezen ‘zwarte scholen’ (niet beledigiend beodeld maar zo noemen ze het) er vaak voor om op het suikerfeest een vrije dag te plannen en andere scholen plakken die dag weer aan koninginnedag vast ofzo… dus alleen deels heb je iets aan die lijstjes. Ook de mei vakantie is in 1 regio vaak anders.

Mijn zus en zwanger werken in het onderwijs (beiden op een andere school) en hun oudste zit weer op een andere school dan zij werken en soms hebben ze met 3 verschillende voorjaarsvakanties rekening te houden. En dat allemaal in 1 regio…

Zo dan! Maar hier heb je veel gemixte scholen indd. (ook zogenaamde zwarte en blanken scholen maar ons kind op een zo gemixt mogelijke school!) en haar neefjes en nichtjes in andere delen van rdam ook, maar allemaal hebben ze op verschillende scholen toch de zelfde vakantie hierzo! Hoop dat t dan met deze PZS ook is. Hoor het morgen wel dan mag ze :mrgreen: