Schoolreisjes!

Het gaat geloof ik snel achteruit met mij. Natuurlijk de 14e. Sorry.

ik denk al, gaan de jouwe zonder de rest erheen? hahaha

Ik geloof niet dat de kinderen dat echt leuk zouden vinden. Hier zijn ze altijd met zijn vieren en dan op schoolreisje met zijn tweeen zouden ze maar saai vinden. Nee moeders is een beetje vergietachtig en daardoor vergeetachtig. Maar gelukkig zijn er dan mensen die je even op de vingers tikken!

:mrgreen:

ach meestal vertel jij mij wanneer ze een extra middag vrij zijn

dus we staan weer gelijk hahaha

Dank je! Zo vergeten we met elkaar lekker niks en staan we niet voor niets bij school of op het verkeerde moment met de verkeerde spullen.

over een uurtje staan jan en lieuwe en berber van tsjitske weer op schoolplein.

wat ben ik blij dat het niet zo warm is als gister zeg !

mn dochter zit in groep 1

en die is vorige week een dagje langs geweest bij de kinderen die op kamp waren

hebben de hele dag spelletjes gedaan

en vrijdag gaan ze naar land van jan klaassen

maar dan gaan ze met eigen vervoer

met een paar auto’s

ik heb ook eigelijk niks gehoord over de kosten ofzo

jan heeft het heeeeeel leuk gehad.

was best wel moe na de tijd

niet te zien toch ?

Leuke foto’s van jan.

en :-* voor op z’n knie.

Aaaah, :-* voor Jan zijn knie,

en uuh… volgens mij kon hij zo zn bed in (of was hij juist hyperdepiep?!).

Mijn oppaskindje gaat naar kabouterland !!!

Over de kosten weet ik niets.

kabouterland is leukkkkkkkkk

heel leuk!

Hier geen schoolreisjes bij de kleinsten, maar ze hebben we een Bosdag gehad pas geleden. Was net zoiets :wink:

wij betalen helemaal niets zit bij het schoolgeld in en dat is €33 pkind.

en in groep 1 is het een leuke dag op school en vanaf groep 2 is het schoolreisjes maar het begint heel klein en in groep 8 pas kamp. Ik las net 9 jaar en dan 3 dagen kamp die van mij hadden niet mee gemogen.

Dit jaar gaat Zoë weer op schoolreisje naar het bos.

De kosten zullen wel weer rond de 6 euro zijn.

en mama gaat weer lekker mee als begeleidster. :dance:

wij betalen niks voor de schoolreisjes , het zit allemaal al bij het schoolgeld in (45 per jaar)

en afgelopen schooljaar zijn ze naar een pretpark geweest(ik ha er meer moeite mee als zoonlief hoor :wink: ) hij vond het geweldig!

Wij (ik ben zelf leerkracht) gaan om het jaar met de hele school op schoolreis en het andere jaar iets vervangends, omdat het budget er gewoon niet is om elk jaar te gaan. Verder gaat groep 8 op kamp.

Die vervangende schoolreis is elk jaar anders, zo is er eens een circus geweest, wat met alle 450 kinderen van onze school (ongelooflijk hoe ze dat voor elkaar kregen) in een dag tijd een voorsteling in elkaar zette. Vorig jaar zijn we ter vervanging op klassenreis geweest, waarbij elke klas zelf kon bepalen waar ze heen gingen en hoe. Hier werden ook d ekinderen in betrokken en zeker de bovenbouwers konden meerekenen wat en hoe en of ze dan ook iets lekekrs konden krijgen enz. Erg leuke manier, zo afwisselen.