Gisteren stond in de comnucatie map van mijn zoon ( hij zit op het speciaal onderwijs ) dat hij in juni op schoolreisje gaat naar een speeltuin ruim 30 kilometer veder op gaat erg leuk voor hem.
er werd voor alles gezorgd en of we evven 12 euro mee wouden geven naar school ook prima geen probleem.
maar of we hem daar evven wouden op halen en als het een probleem was moesten we dat zelf maar evve op lossen.
en idd er is een probleem ik moet die dag naar de cardioloog toe met mijn jongste ( die heeft een hartafwijking ) en ik kan die afspraak niet verzeten want ik ben op dat moment 34 weken zwanger en ik moet nu al rust houden en ik dus daarna echt de deur niet meer uit kan,.
nu ben ik in staat om te gaan klagen want hun gaan op school reisje en ik moet mijn zoon maar op halen vanaf het school reisje ik vind dit nog al raar wat vinden jullie ??? ik vind het weer zo lullig om hem thuis te houden om dat ik hem niet halen kan.
Ik vind het wel vreemd dat je zelf voor vervoer moet zorgen… :think:
Maar;
Ik zou eerst eens gaan kijken of hij wellicht met iemand kan meerijden, voordat je op school gaat “klagen”. Mocht hij niet met iemand mee kunnen rijden, zou ik eens bij school gaan informeren of zij niet iets kunnen regelen… en anders… tja :think:
Ik vind dat niet bepaald normaal…
Als onze kids op schoolreisje gaan, wordt alles van haver tot gort geregeld door school.
Ik vind ook dat dat zo hoort. Zij organiseren tenslotte dat reisje, jij niet!
@ICL wrote:
Ik vind het wel vreemd dat je zelf voor vervoer moet zorgen… :think:
Maar;
Ik zou eerst eens gaan kijken of hij wellicht met iemand kan meerijden, voordat je op school gaat “klagen”. Mocht hij niet met iemand mee kunnen rijden, zou ik eens bij school gaan informeren of zij niet iets kunnen regelen… en anders… tja :think:
dat is juist het probleem mijn zoon is de enige die in deze woonplaats woont de andere kinderen wonen in weer andere woonplaatsen anders had ik dat geregeld.
ik vind het ook wel erg vreemd dat jij je zoontje daarop moet halen!
Raar. Hoe gaan ze er heen dan? En kan hij niet met een van de leerkrachten mee terug naar school? Of misschien een van de ouders uit een naburig dorp die hem mee kan nemen. Maar het blijft raar det je het nu zelf moet regelen.
ze gaan met de bus van school heen.
Mijn man heeft vandaag in de map van onze zoon een heel verhaal neer gezet met zijn mening,.
waaronder stel jullie gaan naar artis en zeggen nou haal je kind maar lekker op uit amsterdam doeiiiii.
we kregen als antwoord van school dat het voor ons heel erg naar is maar dat de reden waarom ze de prijs van schoolreisje niet verhogen en dan voor vervoer terug zorgen om dat anders er meerdere auders zijn die het niet kunnen betalen.
en dat we konden kiezen of wat zoeken of hij blijft op school en word in een andere klas onder gebracht met andere woorden hun gaan op school reisje en mijn zoon moet maar naar een andere klas dan.
we hebben al wat geregeld voor het geval dat maar ik laat het hier niet bij zitten want ik ben woest dit kan je niet maken dus ik hou mijn zoon die dag thuis en we gaan die dag zelf wel wat doen met hem.
en laat de leerplicht amtenaar maar komen kijken wat die zegt ik vind dit echt heel erg raar vooral wat ze dan tegen je zegen.
Nou dit zou ik ook niet zomaar nemen hoor. En als de bus te duur is dan had met toch een oproepje kunnen doen van welke ouders kunnen de kinderen terug naar school brengen.
@mamadidi wrote:
we kregen als antwoord van school dat het voor ons heel erg naar is maar dat de reden waarom ze de prijs van schoolreisje niet verhogen en dan voor vervoer terug zorgen om dat anders er meerdere auders zijn die het niet kunnen betalen.
Maar... nu zijn er toch ook kosten aan verbonden? Mensen moeten nu toch zelf hun kind halen en die auto's rijden toch ook niet op water?! :think:
Ik vind het erg vreemd allemaal... :eh:
En heb helaas geen tip, anders dan die hier al genoemd zijn... :(