Schoolkoekjes Samson en Gert, waar te koop?

Voor Lotte haar traktatie wil ik van karton hondehokjes maken met een deurtje met daarachter zo’n Samson en Gert-koekje, zodat het plaatje van het hondje door de deur te zien is. Wie weet of die verpakking daar echt geschikt voor is en waar kan ik dat kopen? Superdeboer had ze bij ons niet…

Bedankt alvast!

Viratine

Volgens mij worden deze koekjes door de Aldi verkocht?

Klopt bij de Aldi

Ja aldi :thumbup: :thumbup:

evert heeft die ook altijd

liefss :vlinder:

met tattoo 8)

die zijn lekker weet ik nog… :drool:

de aldi heeft ze bij ons

@roosje83 wrote:

de aldi heeft ze bij ons

Ja idd :thumbup:

euch…

ik “denk” bij de Aldi. Hier in België dan toch ! :wink: :wink:

leuk idee trouwens ! :thumbup:

liefs

Gerda

Klopt in België bij de Aldi, had er vandaag ook mee voor Lucas. :wink:

Je hebt ze in twee smaken.

Maar hier geen tatoo bij hoor. :think: :wall:

Wij hebben ook heel veel aldi’s hier in nederland :mrgreen: dus niet alleen in belgie!!!

Bedankt, dan ga ik naar Aldi. Maar staat er op de verpakking van ieder koekje (of per 2 als ze per 2 verpakt zijn) een duidelijke afbeelding van een hondje???

Groetjes,

Viratine

Volgens B’Elanna zijn er met alleen Samson, met alleen Gert en met Samson en Gert samen…

Hier hebben we ze in twee smaken, met chocolade en gewoon vanille…

Inderdaad de Aldi… of wist je dat inmiddels al… :mrgreen: :mrgreen:

Ik wil je niet teleurstellen maar ik had ze ook in huis, maar hier zijn ze uit de handel tijdelijk waarom geen idee… ik hoop voor je daar niet!! Uit de handel bij de aldi…

Kan je niet gewoon op google een plaatje van dat hondje zoeken en uitprinten? :think:

ik denk niet dat ze gaan passen aangezien het een rechthoekkige verpakking is, dus het plaatje voor het deurtje zal moeilijk gaan denk ik.

en elke verpakking van 2 koekjes, heeft verschillende afbeeldingen, dus of samson, of gert of samen.

kan helaas geen foto voor je maken.

Zijn dat deze koekjes?

Ik weet niet of ze er nog zijn bij de Aldi… zal er idd eens op letten van de week. Ik vind het wel een heel leuk idee trouwens! :thumbup:

ja dat zijn ze