Hallo!
Ik ben weliswaar zwanger van de 4e, maar heb nog nooit eerder bv gegeven.
Nou heb ik mijn zinnen gezet op een schommelstoel voor de babykamer, maar eh is dat eigenlijk wel handig tijdens het bv geven???
Alvast bedankt!
tja, het staat erg leuk, maar voor het voeden zat ik liever op de bank of in bed met voedingskussen…
@Fietje wrote:
tja, het staat erg leuk, maar voor het voeden zat ik liever op de bank of in bed met voedingskussen…
ik ook…
@Jolanda wrote:
Ik ben weliswaar zwanger van de 4e, maar heb nog nooit eerder bv gegeven.
Nou heb ik mijn zinnen gezet op een schommelstoel voor de babykamer, maar eh is dat eigenlijk wel handig tijdens het bv geven???
Ooooh ik vond dat heerlijk (en Claudia ook ) :inlove: Ik had wel een kussen in mijn rug nodig om goed rechtop te kunnen zitten, maar verder lekker de voetjes aan de grond en heerlijk rustig op en neer schommelen. Daar werd ik zelf extra rustig van (en dat nog over de rustgevende werking van de bv-hormonen heen ). Overigens had ik in het begin mijn aandacht vooral nodig bij het vasthouden, de voedingshouding en het aanleggen. De routine die Claudia en ik daarin kregen naarmate onze bv-periode vorderde, schiep ruimte om vooral te genieten en dus o.a. lekker wat op en neer te schommelen tijdens het voeden.
Nog even een foto van mijn schommelstoel, die uiteraard alweer klaar staat:
Ik vond voeden in de schommelstoel totaal ruk :oops:
Had er ook een prachtig plaatje bij in m’n hoofd, maar met een aantal kussens op de bank werkte een stuk beter.
ik heb een hangstoel op nano’s kamer gehangen, en hoewel ik er niet zo heel vaak in voedde (voedde liever 's nachts in bed en overdag in de woonkamer), was ie wel heel handig ervoor; hij past zich namelijk helemaal aan aan je lichaam dus geen gedoe met 300 kussens goedleggen!
En nu lezen we er nog steeds elke avond een verhaaltje in voor voor het slapen gaan.
@fiep klophout wrote:
ik heb een hangstoel op nano’s kamer gehangen, en hoewel ik er niet zo heel vaak in voedde (voedde liever 's nachts in bed en overdag in de woonkamer), was ie wel heel handig ervoor; hij past zich namelijk helemaal aan aan je lichaam dus geen gedoe met 300 kussens goedleggen!
En nu lezen we er nog steeds elke avond een verhaaltje in voor voor het slapen gaan.
:mrgreen: Grappig, die hebben wij dus weggehaald omdat ik er niet meer uitkwam als ik er eenmaal inzat! :lol:
Hebben inplaats daarvan een fatboy in lotte’s kamer gezet en ook geen gedoen met extra kussens want je kan het helemaal naar je lichaam vormen. Nu gebruiken we de fatboy vooral als Lotte onrustig is. lekker weg"zakken", Lot op mn buik en wegsoezelen, heerlijk!