Schoentjes.

Ik wil graag schoentjes kopen voor L. (bijna 1) met een soepele zool.

Nu heb je bij shoemixx schoentjes met van die stoffen onderkant .

Kleinste maat 15 .

Ze heeft kleine voeten en ze groeien op dit moment amper.

Dus als ze echt gaat lopen en dan bedoel ik ook buiten moet ik dus al kleine schoentjes kopen met een zool die ook buiten goed is.

Nu stapt ze alleen in huis dus echte schoenen vind ik niet nodig, ze loopt vaak op blote voeten, maar mijn vloer is erg koud en ze heeft er last van op sokken is het te glad, ze komt dan in een spagaat te staan of glijd weg, arm knd.

Toen dacht ik, misschien schoentjes met iets meer grip, maar ik wil niet te harde zooltjes omdat het weer niet goed is, maar wel met grip.

Waar doe ik verstandig aan…

anti-slip-sokjes :thumbup:

Marijne droeg rubber zooltjes met een sok eraan van de Hema.

Kun je natuurlijk ook zelf maken :thumbup:

Wij hadden van vrienden uit Nieuw Zeeland Bobux schoentjes gekregen, die waren echt heerlijk soepel en erg leuk.

Ik lees even mee… Keira wil zich telkens omhoog trekken. Ze heeft leren slofjes en sokken met anti-slip, maar de beroemde spagaat heeft zij ook veelal. (Echt schoenen wil ik nog niet, het gaat om het omhoog komen).

Ik had van het merk Bobas indoor/outdoor sokken. Gekocht bij schoentjesparadijs. Ideaal vond ik ze.

Loopt ze al goed los? Ik heb voor Lynn slofjes van aapie loopt ze nu nog op alleen buiten op schoenen van elefanten

schoentjes van Shoesme zijn over het algemeen wel goed, hebben soepele zool. Dan bedoel ik die soort van slof modelletje.

Voor de eerst loopschoenen zijn soepele zooltjes echt wel een must.

Ik zag laatst ookv an het merk Jochies leuke schoentjes.

maar geen ID of dat ook voor meisjes er is :wink:

Dank jullie wel.

Heb al leuke schoenen gezien… Oa van jochie idd. :inlove:

Hier de hele periode van binnen lopen op Aapies gelopen, ideaal!

Écht een aanrader!

Aapie, die zijn leuk :inlove:

Maar wat is het verschil met bv. zootjes?

Geen idee wat het verschil is, ziet er wel een beetje hetzelfde uit, denk dat de modelletjes gewoon anders zijn, Zootjes ziet er wat simpeler uit (vind ik) Aapie zijn meer schoentjes om te zien, maar eigenlijk gewoon slofjes, zó leuk!

@nana wrote:

Hier de hele periode van binnen lopen op Aapies gelopen, ideaal!

Écht een aanrader!

Sluit ik mij volledig bij aan. Wessel heeft ook Aapie slofjes. Hij begint nu een beetje los te lopen maar de slofjes heeft hij al maanden aan. Geen spagaten hier. Ik heb hem eigenlijk nog nooit ermee weg zien glijden. Zijn vorige slofjes begonnen te klein te worden dus sinds kort heeft hij nieuwe, heerlijk warm met schapewol gevoerd :inlove: :thumbup:

hier tot nu toe altijd op leren slofjes “gelopen”, en nu op shoesme flexibele schoentjes en ook op de leren slofjes (daar heeft mijn zoon volgens mij tot bijna 3 op gelopen, binnenshuis uiteraard)

Gewoon sokjes met antislip. Jenna is 18 maanden en heeft ook nog geen schoentjes. Wel gewoon slofjes van Funky feet :inlove: En aapie laarsjes. Maar binnen gewoon altijd sokjes.

Kreeg van mijn schoonmoeder Mr./ Ms. Boogie Shoes, misschien is dat een idee. Sokje met een rubber zooltje aan, is echt MEGAflexibel, kan dus ook eventueel voor buiten met rubbere zool.

Hier nog niet aangehad, want ze loopt nog niet :wink:

Zou voor binnen ook leren slofjes doen (merk maakt niks uit) en voor buiten heb ik gewoon de shoesme met zooltjes (die echte zooltjes van halve cm dik). De zooltjes van shoesme zijn zó flexibel, prima voor de afwikkeling en voor buiten wel zo fijn dat t een beetje zool is.

En jochies heb je zeker ook voor meisjes, maar vind die zooltjes wel minder flexibel.