Schoentjes

zolang ze niet (veel) buiten liepen, geen echte schoentjes

@romata wrote:

@bianca&? wrote:
de 1e even via de schoenenwinkel en goed de voeten op laten meten en die meneer zei bij ons dat ze dan 1cm over moeten hebben.

als je schoenen dan te klein zijn kan je een maat groter kopen en mag je idd met harde zool…



die met zachte zool zijn allemaal zo lelijk :silenced:





deze heeft nikki nu




Oh die zijn mooi bianca, heb je die ook in die winkel gehaald die je zei ?




ja bij de schoenen winkel

@Fleur wrote:

@bianca&? wrote:
de 1e even via de schoenenwinkel en goed de voeten op laten meten en die meneer zei bij ons dat ze dan 1cm over moeten hebben.

als je schoenen dan te klein zijn kan je een maat groter kopen en mag je idd met harde zool…



die met zachte zool zijn allemaal zo lelijk :silenced:





deze heeft nikki nu




Nooit “zomaar” een maat groter kopen! Er zijn genoeg kinderen die een maat overslaan. Zou toch mooi sneu zijn als je te kleine nieuwe schoenen koopt. Kleine kinderen geven nog geen sjoege en kunnen echt op veeeeel te kleine schoenen rondlopen (ik heb het vaak genoeg meegemaakt op het kdv waar ik werkte en als gastouder). En dan de ouders nog verbaasd ook dat ze ineens 2 (en soms wel 3!) maten groter hebben :shock: Mijn eigen dochter heeft ook een maat overgeslagen (mt 28).




o echt :oops:

ik had al 2 paar staan nu maat 21 en maat 22

waren 2 voor 50 euro waren eerst 90 euro en kon ze niet laten liggen nu maar hopen dat ze ze dan hierna past :wall:

ik had gattino schoentjes voor lars bruine met soepele zool

heb het even voor je opgezocht deze zijn voor meisjes

Hoi, hoi,



Hier zijn we vorig jaar rond deze tijd gestart met shoesme,babyproof schoentjes met flexibele zool (ook tegen het uitglijden want hij gleed met antislip sokken ook nog uit). Net voor de kerst ging Matthijs en veel en loslopen en waren de schoentjes echt te klein aan het worden. Toen overgegaan op de walkproof van shoesme in een maat groter natuurlijk. En nu loopt hij op schoenen van het merk jochie en hij vind ze heerlijk lopen. (Wil ze nl altijd aan en zegt trots dat hij schoenen aan heeft :mrgreen: )

Alle schoenen trouwens, behalve zijn eerste paar, in de uitverkoop gekocht, scheelde de helft!.



Groetjes Moon.

ik heb goede schoenen gekocht toen ze stevig kon lopen… binnen draagt ze nooit schoenen…

Gattino is een heel goed merk! Heb ik ook wel voor de heren gehad. Ga nu ook net zo vaak naar Scapino, de schoenen van DR Visser. Mijn nichtje heeft een klompvoetje en de orthopeet (niet DR Visser hoor, andere) adviseert deze schoentjes. Blijven ook erg lang mooi, zelfs met veel buiten spelen en kruipen!