schoentjes/slofjes

Vraag me eigenlijk af of jullie kindjes schoentjes of van die babyslofjes binnen in huis aanhebben ?

Ze hebben hier beide leren slofjes aan binnen anders hebben ze steeds erg koude voeten. Zelf heb ik altijd slippers aan want krijg ook koude voeten als ik gewoon op sokken of blote voeten loop.

Melinda heeft dikke sokken aan in huis…

Wil nog aapies slofjes hebben maar dan moet ik eerst manlief overtuigen die vind ze namelijk oerlelijk… :mrgreen:

Binnen niet, dan heeft hij gewoon sokken. Het is netjes 20 graden binnen, dus vind ik het onnodig. Buiten nu wel, omdat hij niet in een zak ofzo zit in de buggy.

Jade heeft niets aan haar voetjes, als ze geen malliot ( hoe schrijf je dat??) aan heeft… ze trekt het gezellig uit… nou dan maar niet hoor :mrgreen:

buiten heeft ze haar nikes aan…maar zo gauw ze binnen is gaan ze uit…

ze heeft ze alleen aan om haar voetjes niet te laten afkoelen.

Mijn kind trekt alles uit. Schoenen, slofjes, sokken, broeken (dus ook mailloits als zijn broek uit is :mrgreen: ). Dus binnen doe ik het wel aan, maar uit is uit. Blijf niet de hele dag bezig om hem aan te kleden.

Naar buiten doe ik wel sokjes aan en dan in de buggyzak. Maar eenmaal thuis zie ik weer dat hij zijn sokken uit heeft. Dat doet hij trouwens zonder zijn handen te gebruiken :roll: :wall: :inlove:

hier een majo en daar over heen anti slip sokjes

nee, hier geen slofjes of schoentjes.

Dat heeft nl helemaal geen zin. Als ik ze aantrek, dan zijn ze binnen 5 minuten weer uit. Dus ik doe geen moeite meer :angel:

Ze heeft trouwens wel bijna altijd schoenen aan haar voeten, meestal maat zeeschuit en regelmatig 2 verschillende :mrgreen: