schoentjes/klompjes/mutsjes geboortekaartjes?

Ik weet dat er geboortekaartjes bestaan in de vorm van tshirts, spijkerbroekjes enz. Maar bestaan er ook schoenen ofzo? klompen? mutsen of petjes?

ik bedoel niet de geboortekaartjes verwerkt in een ei , maar echt ALS geboortekaartje

Dat is me niet opgevallen toen ik onze boeken ging doorspitten.

Maar als jij dat zelf ontwerpt dan kan natuurlijk alles.

Je bedoelt niet zoiets:

Geboortekaartje op de klompjes.

Nog eens gelezen en dat bedoel je dus niet… :wink:

Bedoel je met ‘geboortekaartjes in de vorm van’ als in een echt t-shirt, broekje, enz.?

booem heeft in ieder geval geboortekaartjes waar je een kroontje van kunt maken.

ja ik bedoel in de vorm van :wink:

Dus dat we bv net als die klompjes naar mensen sturen .

echt als geboorte aankondiging dus

Shirtjes als geboortekaartjes bestaan zeker!

Heb het 4 jr geleden in de boeken gezien.

ik denk dat als je gaat googlen dat je vast wel wat vind :wink:

ja shirtjes enzo weet ik maar ik zoek echt schoenen of mutsjes of petjes

en die kan ik nu net niet vinden vandaar dat ik jullie hulp zooooo hard nodig heb :wink:

Mutsjes en petjes kun je natuurlijk altijd zelf laten bedrukken en/of met van dat opstrijkfolie zelf maken. Schoentjes wordt lastiger, denk ik, ook met opsturen…?

bij verschillende bekende zaken kan ik wel mutsjes laten bedrukken met naam, maar ik wil echt gewoon als aankondiging .

dus :

naam

datum geboorte

tijd

gewicht

snappie?

oh ik heb me weer iets in mijn hoofd gehaald hoor haha

Ik snapte het al, maar dat moet toch ook gewoon kunnen?

maar gaat die tekst dan niet scheuren als ik het er zelf opzet met tranferpapier?

Wat je wilt kan wel. Maar houd er wel rekening mee dat het verzenden ontzettend duur is. Ons kaartje was 23 gram en er moesten dus 2 postzegels op. Ik had 100 kaartjes dus € 88,- alleen voor verzendkosten. Een petje, schoentjes oid zal nog meer kosten.

Als je meer wilt weten over hoe of wat dan mag je wel pb-en! Ik hou wel van een uitdaging. :mrgreen:

(ik ben trouwens fotograaf en ontwerper)

Mijn collega had een ieniemienie spijkerbroekje als geboortekaartje :inlove:

Met een prijskaartje-achtig iets met de gegevens van hun zoontje :mrgreen: