Schoenenrek

Hoi,



Een jaar geleden zijn we hiernaartoe verhuisd. Wat was ik blij dat de vorige bewoners het schoenenrek hadden laten hangen (hoewel ik vergeten was dat dat ook in het huis zat :slight_smile: )! Ideaal ding, alleen, te weinig ruimte voor al ons schoeisel. Helaas weten de vorige bewoners niet meer waar ze het vandaan hebben. Weet iemand van jullie waar je zoiets kunt kopen?



En hoe hebben jullie de schoenenbende georganiseerd, als al :roll: ?!



Groetjes.



Edit beheer: huishoudvraag—>keukentafel

Sorry, kan je niet helpen!



Die van ons staan gewoon onder de kapstok en de schoenen die we weinig tot nooit gebruiken staan onderin in de kledingkasten.



Wij hebben dus zo’n rekje niet nodig!

Nee deze ken ik niet, ik gebruik een schoenenzak, die heb ik aan de binnenkant van de meterkast deur hangen, en daar passen alle schoenen in. Die kan je gewoon kopen bij de Blkkr.

Mijn dochter heeft haar schoenen gewoon onder haar bed staan in een rolcontainer.

Bij ons staat een grote mand in de gang met op dit moment van iedereen een paar dichte schoenen en een stel sandalen. Straks zijn het de gewone schoenen en een stel laarzen :wink:

Lidl heeft ze eens in de zoveel tijd (hebben wij ook) en die hang je daan de deur en dus plaats voor 2 keer zoveel schoenen!

Geen idee waar je zoiets kunt kopen.

Wij hebben metalen rekken, in de bijkeuken, per 2 op elkaar gestapeld, en in totaal 7 stuks. Ik heb de schoenen verzameld op soort. Dus mijn laarzen in 1, mijn witte schoenen in 1, mijn zwarte en bruine bij elkaar, mijn mans gewone schoenen, mijn mans motorlaarzen, mijn zoontjes schoenen en laarzen. Vaak ligt alles overhoop hoor, maar als ik opruim is het netjes :wink:

heeft blokker niet zoiets? of action, xenos of marskramer

zeg ik nu iets heel vreemds als ik zeg dat de schoenen andersom er beter op passen? (met de neus naar boven zeg maar) :shifty: :mrgreen:

@Liekie wrote:

Nee deze ken ik niet, ik gebruik een schoenenzak, die heb ik aan de binnenkant van de meterkast deur hangen, en daar passen alle schoenen in.




Hier ook zo.

Heb er 2 boven elkaar hangen en hou ruimte over nog :thumbup:

ik heb mijn eigen systeem bedacht…



Ik koop regelmatig in aanbieding van die haken voor kapstok maar dan met lange bovenstuk eraan. Die hang ik dus in 2 paren op. zo kunnen me schoenen er mooi op en schoenen met veters hang ik eronder aan want dat is toch een kapstok ineen ook :slight_smile: Dit doe ik dus ook met mijn laarsen (ik draag alleen laarsen met veters erin) en op die manier heb ik ontdekt, dat ze dus niet boven me voeten gaan flubberen en blijven ze mooi strak in het leer.



Voordeel is ook met schoenen aan elkaar vast veteren, je raakt nooit een deel van je paar kwijt (hoe vaak heb ik wel niet rondslingerende schoeisel in huis gehad waarvan ik vervolgens week kon zoeken naar andere deel)

Dank voor jullie reacties :thumbup: !



@poeizie wrote:

zeg ik nu iets heel vreemds als ik zeg dat de schoenen andersom er beter op passen? (met de neus naar boven zeg maar) :shifty: :mrgreen:




Nee, hoor, niet vreemd, zo hangen ze ook wel eens. Ik weet niet of het veel uitmaakt, zal het eens proberen :slight_smile: .



Die schoenenzakken ken ik, maar daar blijft natuurlijk zand in zitten. Hier heb je dat niet, eventueel zand gaat zo mee de stofzuiger in. Kapstokhaakjes is ook wel een goed idee. Lidl, daar hadden de vorige bewoners het ook over in hun antwoordmail, maar ze wisten het niet zeker. Zou je me eens kunnen tippen als je ze daar weer ziet, Mamy? Er zit er wel één in Deventer, maar dat is nogal uit de route. Maar hiervoor wil ik wel omrijden…

@Deerntje wrote:

Dank voor jullie reacties :thumbup: !



@poeizie wrote:
zeg ik nu iets heel vreemds als ik zeg dat de schoenen andersom er beter op passen? (met de neus naar boven zeg maar) :shifty: :mrgreen:




Nee, hoor, niet vreemd, zo hangen ze ook wel eens. Ik weet niet of het veel uitmaakt, zal het eens proberen :slight_smile: .



Ze horen ook andersom; dan blijft de vorm beter in de schoen. :wink:

:thumbup: He, da’s handig. Dat ga ik ook eens goed in de gaten houden, want wij zoeken ook al tijden naar een goede oplossing. :thumbup:



Kapstokhaakjes is ook een goede tip, maar zoiets als dit en zeker als het bij de lidl vandaan komt, lijkt mij een stuk goedkoper :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij hebben deze:







Laarzen op de onderste rij is niet handig (buigen naar buiten) maar voor veel schoenen ideaal!

Wij hebben in de gangkast een garderobe gemaakt (onder de trap).

Daar hebben we drie schoenenrekken geplaatst, die uit twee lagen bestaan. Je kunt ze uitschuiven en zo bepalen hoe groot ze moeten zijn.



Ooit bij de Kruidvat gekocht. Maar heb ze ook wel eens in een aanbiedingsfolder gezien bij de Blokker.

Wij hebben een kastje onder de trap staan met lades erin.

Iedereen heeft 2 lade’s :mrgreen:

(laarzen staan ernaast op de grond)

Bij mij staan ze onder in de kledingkast.



Het paar dat ik vaak draag onder mijn dress-boy (of 3 paren… :shifty: ).

hij komt bij de blokker vandaan. ik had hem ook gekocht 4 jaar geleden :mrgreen: maar nooit gebruikt, helaas heb ik hem weggegooid :roll: (hij paste niet op de deur op de een of andere manier :slight_smile: )



volgens mij is hij alleen uit de verkoop, ik had toendertijd een laatste versie met 50% korting. Iets van 5 euro wastie toen. (jaja dat heb ik al die 4 jaar onthouden :shock: :mrgreen: )

Deze vond ik op MP…mocht je hem niet via deze advertentie over kunnen nemen, dan weten ze misschien wel waar ze hem vandaan hebben en wanneer.



http://link.marktplaats.nl/366834585