Schoenen??

Mijn kleine meid gaat nu staan en stapt er rustig op los in de box, maar…

wat voor schoentjes kan ik nu het beste voor haar kopen??

En waar moet ik dan op letten??

Ideeen? Tips? Ervaringen welkom!!

leren slofjes , oxxy, zootjes enz dit soort slofjes zorgen voor grip en een goede afwikkeling van de voet :thumbup:

precies; leren slofjes of eventueel van die echte zachte zool-schoentjes van mijvoorbeeld shoesme (of zijn die ook pas voor als ze los lopen? :think: )

pas echte schoentjes als ze goed loslopen, tot die tijd leren slofjes.

Dank jullie wel meiden! :thumbup:

Dan moet ik dus verplicht gaan shoppen, hoe vervelend :liar:

Hier ook leren slofjes voor Wesley zodra hij een week of 6 goed kan los lopen koop ik hem past echte schoentjes met soepele zool.

en inderdaad straks als ze echt loslopen (een weekje of 6!) schoentjes met een heeeel soepele zool!

en shoppen is echt vreeeselijk he :liar: :mrgreen:

Wat ik van Tessa’s kinderfysio heb geleerd… is na een maand goed loslopen idd schoentjes met soepele zooltjes… war je verder op moet letten bij loopschoentjes is dat de hiel stevig is en de voorvoet niet te breed…( op het breedste deel van de voet dus).En het liefst zoveel mogenlijk van leer voor de ademing maar dat is niet het belangrijkste…

dan hoef je dus ook niet perse die hele dure merkschoenen te kopen zei ze er zelf al achteraan, want de goedkopere merken zijn ook vaak prima…Alleen als er geen tot weinig leer inzit krijgen ze sneller zweetvoetjes…