schoenen wassen??

kan ik gym schoenen in de was machine doen?? en kunnen ze daarna in de droger???



het zijn de enigste schoenen die ik nog aan kan hebben, en alleen heb ik nogal last van zweetvoeten :oops: dus zou ik ze graag even willen wassen



maar ja heb ze natuurlijk wel weer nodig morgen…kan ik ze dus in de droger doen???

of misschien de verwarming??? :think:

in de wasmachine kan wel… droger heb ik nog nooit gedaan…

laat ze altijd eerst een dag buiten hangen en daarna leg ik ze bij de verwarming…

In de wasmachine heb ik ze idd ook weleens gegooid, gaat prima.

Maar droger zou ik niet doen denk ik, dan maar een nachtje op de verwarming :think:

Je schoenen in een kussensloop, met een tennisbal erbij …

Vraag me niet waarom, maar dat is mij verteld :stuck_out_tongue:



Succes :thumbup: :lol:

ik heb ze maar op de verwarming gelegd :wink:

@kimmetje23 wrote:

ik heb ze maar op de verwarming gelegd :wink:




heb je goed gedaan stel je voor ze waren gekrompen in de droger :wink: :mrgreen: :mrgreen: hihih





nee ik doe de gympen van mijn vriend wel in de wasmachine maar nooit in de droger en ik leg ze opmgekeerd op de verwarming en dan zijn ze meestal de volgende dag nog niet droog helaas , maar heb je niet een paar slippers zwarte en zwarte sokken zo ben ik wel es naar de winkel gegaan omdat mijn schoennen me pijn deden :oops: :mrgreen:



ik hoop voor je dat ze morgen droog zijn :pray:

:silenced: niet aan gedacht dat ze morgen nog niet droog konden zijn :oops: :wall:

sja hoef gelukkig inprinciepe alleen naar de vk toe hahahaha



naja ik laat de verwarming maar een keertje branden vannacht :wink: hopelijk zijn ze droog…

Nee niet doen…

De garantie van de schoen vervalt…

Nooit een schoen op of naast een verwarming zetten…



Wassen doe je gewoon in een emmer vloeibaar wasmiddel, geen wasverzachter, daar zitten nl dierlijke vetten in, waardoor de laag dichtslipt, en je meer kans hebt op stinkvoetjes…



Laten drogen, gewoon ergens in een hoekje van de huiskamer…



PSje, schoenen en zo dat is mijn werk haha

Ik heb ook eens een keer schoenen in de wasmasjien gedaan… Als ik daarna in de regen liep schuimden ze een beetje…

ik doe dat zelf ook vaker, en vooral met zomer schoenen…

zolang het geen leren zijn, gaat alles hier in de wasmachine op 30 of 40 graden…



alleen de droger zou ik zelf niet doen, i.v.m. de hitte kan de lijmlaag loslaten

drogen laat ik ze aan de waslijn of op de verwarming, dat gaat heel goed





veel succes :inlove:

Wij hebben een speciale sportschoenen korf programma op de droger voor schoenen :dance:

eh… kan ik mijn ugs met bont in de was doen?



(even een klein ongelukje met een frietketel vet over mijn net nieuwe laarsjes…met bont by the way)