Schoenen van geox

Heb een leuk paar voor tigo gezien bij een postorderbedrijf, maar vraag me af of dat merk groot of klein valt. Weet iemand dat?

Ian’s eerste paar schoenen waren van GEox. Bevielen prima (waren soepel en hij kon er goed op -leren- lopen) Ze vielen klein uit, naar ik meen :think:

Mijn oudste heeft smalle voeten en voor hem zijn ze te breed. Verder vind ik ze persoonlijk erg stug in de zool.

Geox valt klein. Ze zijn ook breed! Mijn zoontje zit er helemaal niet zo goed in. Hij heeft ze jaren gehad, maar ze zitten hem nu niet goed meer. Vooral bovenop de voet vallen ze te wijd. Je kan het klitteband helaas niet heel strak aantrekken.

Klinkt eigenlijk als de perfecte schoen voor tigo met zn brede voeten.

Zal voor de zekerheid dan maar een maatje groter bestellen.

Bedankt voor de reacties

Bestel er 3, de maat die hij heeft, 1 kleiner en 1 groter…

Weet je (bijna) zeker dat de juiste er bij zit en heb je maar 1 keer verzendkosten :wink:

Als hij een brede voet heeft dan zouden ze inderdaad perfekt zijn denk ik.

ik vind ze dus zeker wel een maat kleiner vallen! … maar zijn wel heel fijn inderdaad bij de wat hogere wreef en de wat bredere voet!

Ik zal ze morgen aan tigo laten zien en bij goedkeuring van hem (jawel want als hij ze stom vindt draagt hij ze dus niet :-)) zal ik een maatje 29-30 en 31 bestellen :slight_smile:

Tis altijd 2x per jaar drama met schoenen kopen, niks vind ie lekker zitten ivm met die brede voet en nu staat amstelveen ook niet echt bekend aan zijn scala aan kinderschoenen winkels :-S…

kijk bij Geox wel uit met lopen op een natte vloer, je gaat geheid tegen de vlakte. Hier nooit meer Geox!

hier ook altijd geox ivm brede voet hoge vreef en ze zijn ideaal :thumbup:

uitglijden hebben we nog nooit geen last van gehad en zweet voeten gelukkig ook nooit meer.

hier wordt gewoon de maat gedragen die ze ook heeft vindt ze heel normaal uitvallen :thumbup:

@hendrika wrote:

hier ook altijd geox ivm brede voet hoge vreef en ze zijn ideaal :thumbup:

uitglijden hebben we nog nooit geen last van gehad en zweet voeten gelukkig ook nooit meer.

hier wordt gewoon de maat gedragen die ze ook heeft vindt ze heel normaal uitvallen :thumbup:

Hier idem!!

Heel af en toe vallen ze wat kleiner uit.

ik vind geox schoenen zo zwaar!

Juist door die dubbele gepatenteerde zool… men, wat een verschil zeg.

Ik heb voor Aniek altijd Ecco en afgelopen zomer voor Peter een keer Geox gedaan… nou hij klaagde alleen maar dat zijn schoenen zo zwaar waren en idd… het scheelt veel.

Nu dus voor beide maar gewoon weer Ecco’s

Ik heb ze al besteld, zag dat er op de hiel een voetbal afgebeeld staat, nou dan wordt ie wel goedgekeurd door tigo :slight_smile: