schoenen oprekken?

Ik zit al een paar jaar op een paar Replay pumps te azen maar omda ik nogal gekke voeten heb durfde ik het niet aan zoveel geld uit te geven aan iets uit wat ik misschien niet eens aan kan. Dus heb ik voor 20 euro een paar zo goed als nieuwe op de kop getikt en ze zijn zoooo gaaf. Zijn peepoes en daar komt mijn voeten probleem kijken. Ik heb behoorijke knobbels aa de zijkat waar mijn grote teen begint waarddor ik brede voeten heb die krijg ik meestal wel in een pump gepropt maar mijn 2e teen is langer dan de rest en dat geeft dus bij open schoenen altijd een snijdend gevoel en dat is ook dit keer weer het geval. Ik zoek dus een manier om dat kleine openingetje een beetje op te rekken zodat het niet zo snijdt. (Die teen eraf zou ook een optie zijn natuurlijk :silenced: )

Dikke prop natte kranten induwen en nacht laten staan.



Had een keer schoenen doe me op de hiel zeer bleven doen. Mijn paps kende dat trucje van vroeger en het hielp…



Succes, hoop het voor jou ook helpt…

:pray:

@wisje wrote:

Dikke prop natte kranten induwen en nacht laten staan.



Had een keer schoenen doe me op de hiel zeer bleven doen. Mijn paps kende dat trucje van vroeger en het hielp…



Succes, hoop het voor jou ook helpt…

:pray:




Helpt dat niet alleen bij lederen schoenen?

had op het net de tip gevonden om een zakje met water te vullen en in de schoen te doen en zo in de vriezer dus die gok heb ik genomen. Heb ze nu aan (koud en nat!) met een paa sokken en ze lijken wel wat ruimer! De binnenkant is van leer maar ze zijn bekleed met een soort stof (kom even niet o de naam). Zet ze vannacht ook nog wel even met natte kranten weg.

Je kan ook naar een (orthopedisch) schoenmaker gaan en vragen of ze de schoenen daar een beetje willen oprekken/uitkloppen.

Dat kan wel eens heel goed helpen.