Schimmelig brood?

Hoi hoi,

Ik kwam er zojuist achter dat t brood hier in de la een klein beetje beschimmeld was,

Kleine plekjes echter, maarja…

Gister en eergister heeft mn zoontje hier een plak van gehad…mocht hij er iets van binnen hebben gekregen, zou dat kwaad kunnen? :think:

Ben nogal n piekeraar…

Heb uiteraard vers brood voor vandaag :mrgreen:

Ik zou me er niet druk om maken. :oops:

Nee, joh. Dat kan geen kwaad. Grote kans dat het er gisteren nog niet op zat. En heeft hij wel wat binnen gekregen, dan is zijn maagje daar wel tegen bestand. Dat zou om zo’n kleine hoeveelheid gaan. Niet druk om maken.

Kan me niet voorstellen dat het er gisteren al op zat als je het vandaag ontdekt hebt :wink:

Fjieuuwww :oops:

Thanks, haha! :slight_smile: maak me altijd weer druk om niks :wall:

En wat wilde je doen dan? :mrgreen: t is al een dag geleden

:wink:



Ik herken het hoor, hier ook wel eens gehad :shifty: vond het geen fijn idee maar verder nooit iets van gemerkt :oops: :oops:

Hahaha ik wilde anders razendsnel naar de HA-post :mrgreen:

Nee hoor grapje :stuck_out_tongue:

Ik maak me heel snel druk, deed ik ookal in mn zwangerschap om het minste en geringste :oops:

Dussss erg handig dat een forum zoals deze bestaat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als het gisteren al zo zou zijn geweest, wat ik me niet voor kan stllen, dan had je gisterenmiddag, -avond of vandaag het al gewten ls hij er ziek van zou zijn. Als dat niet gebeurd is, dan gaat dat ook niet meer gebeuren.