schijven eigen naam / herkennen

Oh, dan is er nog hoop voor ons :wink:

Het schijnt vlot te zijn, maar ja de één heeft daar nu eenmaal meer interesse in dan de ander. Isabel is gek op letters en cijfers. Regelmatig vraagt ze me wat er staat als ik een boek lees of zo. Haar naam schrijft ze al een hele tijd zelf en ze is nu erg bezig met woordjes lezen. "Oma, daar staat “Van der Meer!” had ze laatst geroepen. Ze snapt het principe van verschillende klanken achter elkaar al een beetje. Gelukkig maakt ze ook zat fouten daarmee hoor… want ze dacht al dat ze in groep 1 alvast zou leren lezen en schrijven maar dat komt natuurlijk pas veel later… :slight_smile:



Namen van vriendinnetjes Juul en Michelle wil ze ook al leren schrijven en vooral die eerste (met dank aan Cynthia voor de korte naam hihi) lukt prima.



Ik probeer haar waar ik kan maar wat af te remmen hoor (hoewel ik haar aan de andere kant ook best waar mogelijk wat tegemoet wil komen in haar leergierigheid) Maar het gaat allemaal al zo snel… zucht :slight_smile:

Wauw wat knap!!!

Thomas herkent zijn naam al wel een poos en schrijft de T H en de O maar niet echt naast elkaar ofzo.

En poppetjes tekent hij heeeeeeeeeeel soms, huizen e.d. nog niet.

Maar hij is motorisch weer heel sterk en gaat voor zijn taal naar logo.