Scheveningen en Crazy Pianos?

Volgend weekend ga ik samen met zus en moeder weg, en nu vroeg ik me af of jullie nog lekkere restaurantjes kennen (en schoon!) aan de boulevard…?

Ik had ook al iets gelezen van Crazy Pianos, maar wat moet ik me daar bij voorstellen? Is het een restaurant of een discotheek? Kun je daar lekker eten en wat zoal?

Thnx!

Je kan daar tot een uur of 10 eten en daarna zal het omgebouwd worden tot een zaak waar livemuziek word gespeeld op 2 grote piano’s die in de zaak staan.

Crazy PIano’'s kan je lekker eten, bij de Beer (Weet even niet hoe die in Scheveningen heet), we hebben ook een keer bij een visrestaurantje gezeten dat vond ik persoonlijk iets minder.

Als je van Mexicaans houdt is Chicoleo aan het eind van de boulevard leuk en een goeie Italiaan (pizza, maar ook echte Italiaanse keuken en beetje chique), zowel aan de boulevard als op het plein voor het Kurhaus is La Galleria. All you can eat sushi en Japans van de bakplaat bij Sumo (zijstraat naast de palace promenade.

Crazy piano’s kun je redelijk eten, maar is meer iets voor groepen vind ik zelf. Vaak ook vrijgezellenfeestjes en verjaardagen. Na 10 uur wordthet een danstent met live muziek.

Je kan lekker eten bij Crazy piano’s, idd 1 van de beren zit daar, Taverne… je hebt er best veel eettenten die gewoon wel goed izjn.

Het leuke bij Crazy piano’s vind ik dat als je er wat later eet en om 22:00 er nog bent je geen geld hoeft te betalen om binnen te komen want na 22:00 is het niet meer gratis. Je kan lekker blijven zittem, drankje en genieten van de drukte en de live muziek.

Persoonlijk vind ik het eten van de crazy piano’s iets minder beetje eetcafe

Wel gezellig met live muziek roel van velzen is daar begonnen

Geen andere ervaringen met eettentjes aan de boulevard

Ik vind crazy piano’s geweldig! Ik vind het eten daar heerlijk en de muziek daarna is ook altijd super, lekker live muziek de hele avond. Maar je kunt ook gewoon gaan voordat het echt omgebouwd is tot cafe/disco/kroeg/hoe je het wilt noemen.

Als je vroeg gaat, heb je een tafeltje, anders moet je vrij lang wachten, altijd erg druk namelijk! En reserveren kan alleen voor groepen.

VanVelzen is daar ook ooit begonnen :slight_smile: