Ik heb even een vraag en ik hoop dat iemand mijn ongerustheid weg kan nemen. Ik ben ruim 39 weken zwanger en ben een paar keer ongerust geweest tijdens de zwangerschap. Zo bleek het kindje bij 37 weken opeens in een stuitligging en later in een dwarsligging te liggen. Gelukkig hebben ze het kindje kunnen draaien in het ziekenhuis. Afgelopen week heb ik een dag weinig beweging gevoeld, dus ook weer controles gehad, maar alles bleek goed te zijn, alleen is het kindje niet meer ingedaald. Nu merk ik opeens dat mijn buik helemaal naar links hangt! Ik kan hem wel recht duwen, maar dan gaat hij net zo hard weer naar links. Heeft iemand een idee hoe dit kan en of dit kwaad kan?
Liefs,
Winnie
Edit: bij de laatste controle lagen de billetjes en het ruggetje rechts.
Winnie, dit had ik zelfs tijdens de bevalling alleen lag Daan rechts. Ik heb toen de hele tijd op mijn linkerzij moeten liggen en tegen de tijd dat ik mocht gaan persen lag hij goed.
Bedankt voor je snelle reactie, Lisette. Weet je misschien of het komt doordat Daan niet helemaal ingedaald is geweest? Ik ben namelijk zo bang dat het kindje weer is gaan draaien… :?
Liefs,
Winnie
mijn buik hing ook altijd 1 kant op…erg vervelend.
Of het een verband heeft weet ik niet, maar thijmen was ook niet helemaal ingedaald.
ik had ook een linkerbuik :mrgreen: dave lag aan mijn linkerkant…hierdoor zat de bult meer links ipv in het midden…
maaruh BIJ TWIJFEL ALTIJD KV BELLEN
Mijn buik was ook niet bepaald recht…
Zie foto :mrgreen: Je ziet de kont zo ongeveer zitten…
Maar zoals colle al zei: bij twijfel altijd bellen
Liefs Pinot
Pinot :shock: wat een buik!! heheheheh je ziej haar heel goed ligen he!!
Die van mij light ook helemaal naar rechts! al weken light hij zo. Toch is hij aan het indalen maar hij light nog scheef…
bel ff de vk als je het niet vertrouwd…
Pinot :shock: :shock: :shock:
Het is net een bewerkte foto geweldig! :mrgreen:
Juist als je kindje niet is ingedaald kan hij nog heel goed met zijn rug en billen de andere kant op gaan liggen…als een beeb met 39 weken nog een hele slag draait dan lijkt mij dat je dat wel duidelijk voelt hoor…
Maar idd zoals al gezegt…bij twijfel altijd bellen!!!
Tja, die buik van mij. Krijg je als je werkelijk geen vet hebt. :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb anderhalve week in het zkh gelegen omdat op het eind mijn bloeddruk te hoog was en werkelijk iedere vpk en gynaecoloog heeft een opmerking gemaakt over mijn buik…Ze vonden het de perfecte leer-buik voor stagaires, omdat je Zita zo goed zag zitten.
Als je mijn buik naast die van Kimmetje23 zet, dan kom je niet meer bij van het lachen…Zoek de verschillen. (Ik ben trouwens erg benieuwd hoe haar buik deze keer wordt. Vond de foto’s de vorige keer geweldig)
Liefs Pinot
Tjeeeee wat een duidelijke scheve buik zeg!!! :shock: :shock:
ik heb regelmatig een scheve buik… de baby is bij mij al heeeel erg diep ingedaald… maar hij draait nog dagelijks een paar keer om zn as… en dan heb ik rechts in mn buik een dikke bult en dan weer links
winnie dat kan geen kwaad
ik had een buik of ik zwanger was van een tweeling terwijl er maar 1 in zat
en ik had dan mijn buik heel hoog zitten en dan weer heel laag bijna op mijn knieen zo als ze dat zeggen
soms had ik ook van die hele rare bulten erop
maar het is gewoon hoe het kindje zich op dat moment het lekkerste vindt liggen
en maak je ook maar niet druk dat het gedraait is
die van ons heeft tot en met 37 weken ongeveer in de stuit gelegen en heeft zich nog zelf gedraait
maar dat doet verdomdt veel pijn
heel veel sterkte als je nog niet bevallen
groetjes tamara
mei mama 2006
ik had ook altijd een scheve buik, maar dan naar rechts… vooral als ik een harde buik had zag je het goed… kon naar mijn idee geen kwaad, daan is prima gezond ter wereld gekomen
Bedankt voor jullie geruststellende woorden :-*
Ik heb het afgelopen weekend zo’n 5 uur lang weeen gehad en nu ligt het kindje eindelijk goed en de buik is ook weer recht. Nu mag ie komen! :mrgreen:
Liefs,
Winnie