scherm

Help!



Als ik de onderwerpen van dit forum wil lezen, dan moet ik telkens de balk onderaan mijn scherm verschuiven om alles te kunnen zien!

Kan ik hiervoor iets aanpassen in mijn instellingen om dat te verhelpen?

Of is dat bij iedereen zo?

:?:

Heb ik ook last van, vind ik erg irritant :wink:

ja dat heb ik ook, Is niet echt makkelijk lezen. Kan hier wat aan gedaan worden??

Groetjes Babylover

Ik sluit me hierbij aan, merk dat ik hierdoor minder zin heb om veel te lezen! ik heb wel een 17 inch scherm, daar ligt het niet aan :?:

groeten Marijn

Het forum is gemaakt voor een schermresolutie van 1024 x 768 als je een oude pc hebt of een verkeerde beeldscherm instelling kan het zijn dat je opzij moet scrollen.

Hoe moet het beeldscherm dan ingesteld worden?



Mijn pc is helemaal nog niet oud, dus daar kan het zeker niet aan liggen…

:?

Hallo Ikku25,



In bijvoorbeeld windowsXP kun je rechterklikken op het bureaublad dan kies je de onderste optie, eigenschappen, in het menu dat verschijnt kies je vervolgens instellingen.



Bij instellingen versleep je het schuifje van bijv 800x600 naar 1024x768 hierna op okay klikken en het zou moeten werken.



Groetjes,



Ruud

(to)

Je gaat op je bureaublad staan, klikt met je rechtermuisknop, gaat naar eigenschappen, en dan naar het tabblad Instellingen/Settings… Daar kun je met een balkje je scherminstellingen regelen…

okay,



bedankt!!!

Hoi,

Bedankt voor jullie goed uitleg. Zelfs ik kwam er aanuit. Nu kan ik gewoon alles lezen.

Groetjes Babylover