Schema 2 weken

Wat is/was jullie schema met 2 weken ?

Ik krijg steeds ander advies de kraamphulp zegt om de 4 uur voeden, kwam de verloskundige op bezoek en die zegt je moet om de 3 uur gaan voeden, dat zijn we dus gaan doen. En ze krijgt nu 6 flessen en 1 nachtfles, dus 7 flessen van 80cc.

Nu is vandaag wijkverpleegkundige van het CB geweest, en die zegt dat ik naar 5 flessen moet gaan van 120cc. Mocht ze in de nacht komen moet ik haar zo weinig mogelijk geven.

Ze weegt 4100 gram nu ongeveer en is 12 dagen oud.

Leuk he? Al die tegenstrijdige adviezen :roll:

Wij probeerden zo snel mogelijk om om de 4 uur flesje geven te gaan. Maar Justin hielt dit ook wel goed vol, ik kan andere beebjes die dit niet volhielden en eerder “kwamen”.

Ik vond het ideaal toen hij op het volgende 4 uurs schema zat

700 uur

1100 uur

1500 uur

1900 uur

2300 uur

300 uur

Toen hij wat ouder was verviel het 300 uur flesje en daarna verviel het 2300 uur flesje dus nu hebben we nog 4 flesjes over :mrgreen:

Maar hoe oud was hij toen hij op dit schema zat, en hoeveel cc dronk hij dan ?

Met 2 weken hadden wij nog helemaal geen schema. Ik heb het net even opgezocht en ze dronk tussen de 5 en 9 keer per etmaal tussen de 40 en 100cc. Hieke was niet zo zwaar als jouiw meisje (2740 bij geboorte) dus ik denk dat ik in jouw geval 90 of 120 zou aanbieden, om de 3 a 4 uur. Dus dat komt wel overeen met wat je doet volgens mij. Volg vooral je gevoel! Als je meisje het goed doet, lekker doen zoals je doet.

:-*

Ik had geen tijdschema, was zowiezo elke 4 uur.

's nachts ook elke 4 uur, daarna tot hij zelf kwam

Dit vanaf de dag uit het ziekenhuis.

(Hij dronk met zoveel dagen (12), ongeveer 70/80, meer kreeg ik er niet in).

Stijn weegt nu ongeveer 4500 gram (4005 gram bij geboorte)

HIj zit op 6 a 7 voedingen. De ene keer drinkt hij 135 cc weg en de andere keer rond de 110 cc.

Katie kreeg toen ze 1 maand was om de 4 uur de fles van 120cc… Ieder kind drinkt het op zn eigen manier… Gewoon doen op jouw gevoel en niet die van andere die denken dat ze het goed hebben!