schedelelektrode....

mm is goed haha. Kan de mac als enigste goed verdragen zonder misselijk te zijn momenteel, dus is natuurlijk een goede optie!

Oh dan heb je dat op het eind natuurlijk weer dat de Mac erin blijft met een kindje wat je maag aan gort schopt. :lol: Oh wat is het toch leuk om zwanger te zijn. :mrgreen: *had vanmiddag mijn kind overdwars in de buik…grote goedheid ik weet geloof ik weer wat een harde buik is :silenced: * En ja het is nog steeds genieten hoor dat dat knulletje acrobaatje aan het spelen is. :inlove:

:inlove:

Marijne heeft de elektrode ook gekregen, omdat ik weeënopwekkers kreeg. Was ontzettend vervelend want ik moest daardoor blijven liggen en dat is vreselijk met rugweeën :?

Ze heeft nog een paar dagen een wondje/kortsje op haar hoofd gehad daarna was het over.

Dylano heeft ook een electrode op zijn hoofdje gehad :x

Bij hem is het echt gaan ontsteken, wat bijna nooit voorkomt, maar bij hem weer wel.

Onze verloskundige had het nog nooit zo erg gezien en ze deed het werk toen al 27 jaar. (inmiddels 3,5 jaar geleden)

We zijn 2 dagen na dat we thuis waren weer terug kunnen gaan naar het ziekenhuis, en daar hebben ze het opengeprikt.

Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen.

Maar bij een 2de wilde wij het niet meer!!

En gelukkig was dat niet nodig, zij is met een spoedks ter wereld gekomen.



jeetje zeg wat ontstoken!! brrrr

Ja is echt een heel klein schroefje hoor, heeft gyn zelf gezegd. Bij een van onze twins (degene die het dichtste bij de uitgang lag :wink: ) werd de elektrode ook bevestigd en dat moest steeds opnieuw omdat hij steeds losliet. Toen vroeg ik zoiets van; plakt ie niet meer goed? En kreeg toen als antwoord dat het geen plakkertje is maar een klein schroefje wat ze erin schroeven! :shock: Ik was gelijk helemaal over de zeik!! Hij had ook behoorlijk wat krassen op zijn hoofd daarna!!! :evil:



Zeggen ze dat ze daar niets van voelen, jaja, draai zelf eens zo’n ding in je huid!! :evil:

Hier heeft alleen Aniek het gehad, ook hier zeiden ze nadien, toen ik vroeg naar het kleine wondje op haar hoofd, dat ze er niets van zou hebben gevoeld.

Nou zal dat allemaal best zo zijn, maar heel apart… zij is de enige van ons gezin die het niet kan velen dat er een borstel over de bovenkant van haar schedel gaat. Net of haar zenuweinden in haar hoofdhuid erg overprikkeld zijn.



De anderen hebben geen electrode gehad, was ook geen tijd voor. Maar zij hebben dit geen van 3 :shifty:

Wat je zegt Cell…Casper wil ook niet geborsteld worden en de kapper heeft ie helemaal geen zin in. :shock: :think: Langzaamaan wordt het wel iets beter maar leuk vind ie het nog steeds niet. :shifty: Maar ik heb dan ook geen andere kids om mee te vergelijken.

qua kammen en knippen ed hier geen enkel probleem bij de oudste.

Die vond het vanaf de 1e keer ook echt leuk bij de kapper.

bbrrr die elektrode. Hier had zoonlief het ook op z’n hoofdje. Daarnaast ook nog eens de vacuümpomp. Manlief vond het maar vreselijk om te zien.

Het korstje/wondje is nog niet helemaal weg.

Ik vind die opmerking dat ze er niets van voelen net zo’n onzin als die vissers zeggen als ze een vis vangen; voelen ze niet. Hoe weet je dat nou!!! :?

Keira heeft er een litteken van helaas. Elektrode zat vast in haar haartjes toen ze geboren werd en nu groeit daar inderdaad geen haar.