Schattig!

Ik stond daarnet te douchen, de kindjes lagen al in hun bed.

Komt Senne plassen en ik was me terwijl aan het afdrogen.

Zegt ie: ‘mama,… jij bent mooi!’…

Hihi… :inlove: :wink:

:inlove:

oooooooh wat lieffff , :inlove: :inlove:

Ahw!! :inlove:



Dan mag Sam wel eens in de leer, die vertelde mij laatst doodleuk terwijl ik stond te douchen dat ik dikke billen had :? :mrgreen:

@Mip wrote:

Ahw!! :inlove:



Dan mag Sam wel eens in de leer, die vertelde mij laatst doodleuk terwijl ik stond te douchen dat ik dikke billen had :? :mrgreen:


Oei hahaha da’s minder dan! :lol: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

@Mip wrote:

Ahw!! :inlove:



Dan mag Sam wel eens in de leer, die vertelde mij laatst doodleuk terwijl ik stond te douchen dat ik dikke billen had :? :mrgreen:




Ook al! Dat deed Maaike pas geleden ook.

En daarna haar billen aan mij showen en glimmend van trost zeggen dat deze toevallig de allerlekkerste billen van de wereld zijn. ( :mrgreen: dat zeggen pappa en ik elke keer als we er een hap uit willen nemen :mrgreen: )

Ahhh dat is heel lief…



Hier ook alleen maar dat ik dikke billen heb :mrgreen:

Wat zijn kinderen toch heerlijk he?

Tejo kijkt en zegt dan: Mama, jij hebt geen piemel :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Wat zijn kinderen toch heerlijk he?

Tejo kijkt en zegt dan: Mama, jij hebt geen piemel :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:


Haha daar zijn de mijne ook zo verbaasd over… :lol:

Maar nu zijn ze eroverheen :mrgreen: en hebben ze me tot ‘mooi’ verklaard! :lol: :wink:

Mama jij bent mooi… agosss wat super schattig!!!



Zo wil een jongetje op mijn werk altijd met mij knuffelen… het is echt zo’n knuffelkont die direct op schoot springt als ik ga zitten.



Laatst zei ik: ik heb het wel getroffen he, je kiest MIJ steeds om zo mee te knuffelen!

Zeg jongetje: Ja, maar ik vind jou zo lekker zacht!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: