whoehahahahhahahaha Marion… meid, je hebt je roeping gemist… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wist je nog niet Woezel, das Marion in vermomming… :mrgreen:
En die andere dames… dat zijn WIJ… dat was een paar maanden Hollywood… owww mooi was dat… :inlove:
Daarom ook
:inlove:
OOow ja! Ik weet het ook nog als de dag van gisteren. De opnames van Sister Act! Daar is onze warme vriendscha bezegeld… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Weet je het nog? Daar heeft kok-priester Ruud ons ingewijd… met de kok-hostie… daarna een halal kip maaltijd eten met Joods brood… zalig was dat… :mrgreen:
Was een heel gezellige middag… onze grote KoK familie was compleet… daar was Utrecht niks tegen… :mrgreen:
Oooowww jaaaa!!! En later dronken we Nijl water met matzes! ik weet het nog zo goed. En die KOK priester brak het brood en die gek maakte toen van 2 vissen en 3 broden een maaltijd voor de hele cast! Hoe 'ie dat toch voor mekaar kreeg… :think: :think: :think: :think: Ow those were the days my friend!
:lol:
proest wat zijn jullie toch heerlijk! :inlove: :-*
@~Marion~ wrote:
en die gek maakte toen van 2 vissen en 3 broden een maaltijd voor de hele cast! Hoe 'ie dat toch voor mekaar kreeg… :think: :think: :think: :think:
Issuh Simple!
CTRL C CTRL V
@~Marion~ wrote:
Oooowww jaaaa!!! En later dronken we Nijl water met matzes! ik weet het nog zo goed. En die KOK priester brak het brood en die gek maakte toen van 2 vissen en 3 broden een maaltijd voor de hele cast! Hoe 'ie dat toch voor mekaar kreeg… :think: :think: :think: :think: Ow those were the days my friend!
Jaaaa… ik kuste zijn voeten, zo dankbaar was ik…
:mrgreen: