Schatjuhs!

Orgie leider??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Een kok orgie??? neu, bedankt…

Ennem, WAAROM moet je nou weer aan de grote klok hangen dat wij een bijzondere relatie hebben? Zuuuucht… er blijft hier ook niets privé!

@~Marion~ wrote:

Orgie leider??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Een kok orgie??? neu, bedankt…

Ennem, WAAROM moet je nou weer aan de grote klok hangen dat wij een bijzondere relatie hebben? Zuuuucht… er blijft hier ook niets privé!

:o :o :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik heb een zieke geest… echt… :angel: ik wilde sekteleider schrijven hahahahaa… zie je wel…

ik heb KoK nodig om deze zieke gedachtes uit te bannen… :oops:

GIMME SOME KOK LOVIN’… I ONCE WAS LOST BUT NOW I FOUND, TRUE LOVE HERE AT KOK…

Marion, ik kon het niet meer… kon het NIET MEERRR voor me houden… zulke warme gevoelens kwamen hier naar boven… ik moest het kwijt… :mrgreen:

Zucht…Nou fruut maar dan. Maar nu mondje dicht houden hoor!

:lol: :lol: :lol: ’

Jullie weten ook altijd wel hoe je ervoor zorgt dat de lezer met een big smile achter zn pc zit :lol: ik nu dus :mrgreen:

Ooow ANNA PRAISE THE LOOOORD!!! Nóg een AMAZING FACT OF KOK!!! GIVE IT UP FOR SMILING! Eeeeheeeey KOK!

:lol: :lol: :lol:

Heerlijk! FLINK OP DREEEF!! :dance: GA DOOR GA DOOR!! :mrgreen:

Whahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

Ben al 3 dagen ziek en voel me spontaan weer beter :lol: :lol: :lol:

Zie je wel marion, jij brengt meerdere kok-ers… in hogere sferen :mrgreen:

Dat GA DOOR, GA DOOR van Anna klonk ook errrugg… ehmm… :silenced: :mrgreen:

@Joepie! wrote:

Whahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

Ben al 3 dagen ziek en voel me spontaan weer beter :lol: :lol: :lol:

:shock: :shock: :shock: :shock: KOK heeft helende krachten… :shock: :shock:

PRAISE THE LORD…

Ja, nog effe en een nieuw begrip is geboren: het collectief, virtueel, hemelsch orgasme!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Ja wat wil je!

Zo’n stel lekkere wijfen hier! Zo enthousiast! Zou spontaan … :mrgreen: :silenced: :mrgreen:

@Annaatje wrote:

@faizaa wrote:

Ja wat wil je!

Zo’n stel lekkere wijfen hier! Zo enthousiast! Zou spontaan … :mrgreen: :silenced: :mrgreen:

En of!!! Krijg je het spontaan warm van… :wink: en al die oeehhh’s en aaaah’s he… :mrgreen: Wacht maar tot de mannen dit topic in de gaten krijgen… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Annaatje wrote:
@faizaa wrote:

Ja wat wil je!

En of!!! Krijg je het spontaan warm van… :wink: en al die oeehhh’s en aaaah’s he… :mrgreen: Wacht maar tot de mannen dit topic in de gaten krijgen… :mrgreen:

Whaha dat gaat niet goed komen :lol: :lol: :lol:

Sorry, maar…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Al is het niet altijd handig, vraag je om een recept, krijg je er een hand vol, en weet ik niet meer welke ik kiezen moet… 8)

OOOOO MY LOOORRRD!!! ANNEKE!! NO NEGATIVITY! YOU NEED CLENSING!! WASH AWAY YOUR TROUBLES!! GIVE IN TO THE HOLY HEALING!! BREATH IN (life) AND BREATH OUT!! ALL IS GOOD, ALL IS PURE, AAAAAALLLLL IS LOVE!!! PRAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAISE THE COCK (oeps) KOK LORD!!!

@~Marion~ wrote:

OOOOO MY LOOORRRD!!! ANNEKE!! NO NEGATIVITY! YOU NEED CLENSING!! WASH AWAY YOUR TROUBLES!! GIVE IN TO THE HOLY HEALING!! BREATH IN (life) AND BREATH OUT!! ALL IS GOOD, ALL IS PURE, AAAAAALLLLL IS LOVE!!! PRAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAISE THE COCK (oeps) KOK LORD!!!

PROEST

:lol: :lol: :lol: :lol:

Doet mij denken aan:

klik hier

@~Marion~ wrote:

That’s my girl :inlove:

:lol: :inlove: :lol: