Schateiland Zeumeren, is dat leuk?

Nou, de titel zegt het al, ik wil graag weten of Schateiland Zeumeren leuk is (voor een 4-jarige).

Op de website staan heel weinig foto’s, dus ik vind het moeilijk om een goede indruk te krijgen. Zo te zien in elk geval aardig wat klim- en klauterwerk (altijd leuk!), maar is dat ook geschikt voor de kleuterleeftijd, of is het meer voor oudere kinderen?

Is het een beetje te vergelijken met een ‘standaard’ indoor playground zeg maar, of toch anders?

Lijkt me leuk voor een keer een (mid)dagje weg…

Wij zijn er in de zomervakantie geweest. Zal even kijken of ik wat foto’s kan vinden. Voor kinderen van 4 is het wel heel leuk hoor! Het is absoluut eens wat anders dan ballorig ofzo. Alles staat in het zand, goed voor je spieren, haha.

Een aantal klimdingen zul je zelf nog wel mee moeten, tenminste, ik wilde Mischa er niet alleen op laten.

Justin (2) was ook mee, en die kon zich ook prima vermaken hoor. Ik zou er denk alleen niet heen gaan als ik álleen een kind van 2 had.



Ik ga even foto’s voor je zoeken.

Gevonden!



Alleen van de hogere klim en klauterdingen heb ik geen foto’s, want toen wilde ik m’n handen gewoon vrij hebben om te klimmen enz.



O ja, tip: neem droge kleren mee, want met het goudzoeken word je wel nat, haha.

Nog een paar…

(die glijbaan ging errug hard :lol: )



De andere foto’s die ik heb staan een beetje teveel andere kinderen op om zomaar op internet te zetten vind ik.

Super, bedankt!

Dat ziet er leuk uit zeg!

Lijkt me echt wel iets voor Laura, zand & water, die combi is altijd een succes hier.



Hoe was het qua drukte toen jij er was?

Zit even te denken of het handig is om in de herfstvakantie te gaan, of een keer gewoon in het weekend…

Wij zijn 's ochtends gegaan, en toen was het echt niet druk.

's Middags werd het iets drukker, maar het verdeelde zich wel erg goed eigenlijk.



Maar toen was het volgens mij ook nog niet zo heel lang open (vanaf april ofzo?) dus misschien nog niet helemaal bekend. Dus ik weet niet of het nu in de herfstvakantie misschien wel drukker is.

Ok, dank je wel - ik heb echt helemaal zin om ernaartoe te gaan nu! Maar we gaan denk ik toch maar even wachten tot na de herfstvakantie.