na tig mailtjes inmiddels naar sbs moet ik het hier maar ff kwijt.
Ik kan sinds 1 januari niks meer van hun terug kijken, helaaaaas… als ik zo programma aanklik maakt die wle verbinding met de media, dat kan je dan lezen, maar dan doet dat programma niet: buffer opslaan. Dat komt daar dan ongeveer een minuut te staan en dan gestopt. Ligt dit aan mijn computer? of is dat daar bij sbs6 mis?
snappen jullie wat ik bedoel?
vind het wel erg jammer namelijk :oops:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb er geen last van.
Irritant lijkt het me, want het is juist zo handig.
Kun je van net5 en veronica wel terugkijken?
neeh. ook niet…
ik zal eens wat rotzooien met de opties op mijn computer… misschien helpt dat? :think:
misschien moet je even de nieuwste versie van media player downloaden op je computer…even googlen, dat hielp bij mij
oké… zal ik ook eens proberen…
maar maakt dat uit, ondanks dat het programma af wordt gespeeld op de website?
@konijn wrote:
oké… zal ik ook eens proberen…
maar maakt dat uit, ondanks dat het programma af wordt gespeeld op de website?
Ja want het gaat om welke media player jij heb, als jij een oude heb, en hun met nieuwe afspelen kan je heeel lang wachten .
*had ik hier ook.
mediaplayer 11 ben ik nu aan het downloaden… ik hoop dat dan het probleemverholpen is…
rtl is hier ook al eenbullshitprobleem
hij doet et nog niet :wall:
Heb je Firefox of internet explore?
kan ook verschil uit maken, niet alle internet pagina’s ondersteunen nl Firefox
als je nou rechtermuisknop doet, eigenschappen en dan de url kopieert en plakt in windows mediaplayer bestand openen url
werkt hij dan wel
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk verhindert een netwerk-firewall dat het bestand kan worden geopend via het UDP-transportprotocol. Als u in het dialoogvenster URL openen een URL hebt getypt, kunt u het met een ander transportprotocol, zoals http:, proberen.
Dit krijg ik dan te lezen als foutmelding. VOor mijn weten heb i khelemaal geen firefox oid op me laptop
niemand?
Oh “gelukkig” ik ben dus niet de enige die dit probleem heeft.
Ook ik kan dus niks terugkijken, en daar baal ik gruwelijk van. Heb ook al van alles geprobeerd, Java update, nieuwe update anti virus. Maar het enige wat ik zie is een zwart scherm :wall:
Ik heb dit trouwens ook bij http://www.uitzendinggemist.nl, en de programma’s gemist van rtl4, sbs6 en net5…grrrrrrrrrrrr. Zelfs op de site van messenger.nl kan ik geen filmpjes kijken. Youtube doet het overigens weer wel.
En net kon ik zowaar op RTL4 wel kijken maar daar is de kwaliteit héél slecht, hotend en stotend beeld en het geluid is dan sneller dan het beeld. Zwaar waardeloos !!
neeh, uitzendign gemist doet het hier prima. Een tijdje terug heb ik de nieuwste windos mediaplayer geinstalleerd en toen deed sbs het ook weer een poosje maar nu dus niet meer.
Rtl is hier ook met horten en stoten. Ik snap er ook niks van :? K heb al diverse mailtjes gestuurd naar sbs en rtl maar geen reactie… zou niet weten waar ik het anders moet vragen… dus alle hoop is gevestigd op alle slimme computer kokkers!