sbs6 heeft die ook een programma zoals uitzending gemist

ik heb gister avond de uitzending van tienermoeders gemist :cry: dat kijk ik altijd , is er niet een mogelijkheid dat ik het ergens zou kunnen kijken nog zoiets als uitzending gemist maar dat voor sbs 6 :think:

nee er is geen mogelijkheid daartoe… maar het kan goed kloppen hoor da tje het gemist hebt, want als ik het me goed kan herinneren was vorige week de laatste aflevering :stuck_out_tongue:

Tiener moeders wordt niet herhaald en is ook niet te zien op internet,heb zelf de vraag 2 weken geleleden gesteld en me daar voor ook suf gezocht of ik het ergens kon vinden.

Gisteren was er ook tienermoeders op alleen ging het nu over tienermama’s in Engeland, ze lieten gisteren zelfs een meisje zien die op haar twaalfde al mama was geworden :shock:

oooh jammer dan volgende week maar beter opletten :think: :roll: bedankt :-*

@Hannah25 wrote:

Gisteren was er ook tienermoeders op alleen ging het nu over tienermama’s in Engeland, ze lieten gisteren zelfs een meisje zien die op haar twaalfde al mama was geworden :shock:

Ja klopt, heb ik ook gezien. Dacht eigenlijk dat het over NL meisjes zou gaan.

@crien wrote:

@Hannah25 wrote:

Ja klopt, heb ik ook gezien. Dacht eigenlijk dat het over NL meisjes zou gaan.

Daarom vond ik het ook vreemd, want vorige week was de laatste aflevering van tienermoeders…

Ik denk dat de kijkcijfers zo goed waren dat ze dachten laten we snel een serie maken met hetzelfde concept met al bestaande beelden van de bbc… :smiley: