hoi
ik heb een vraag
ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik ben 1.5 week geleden bevallen van een 2de zoontje
en hij krijgt volledige borstvoeding nu is het probleem als we hem na de voor laaste voeding in bed leggen blijft hij huilen en wil niet gaan slapen maar als hij dan beneden is bij ons is het goed en dan slaapt hij ook
ik heb al geprobeerd om hem te laten huilen het gevolg mijn ander zoontje wakker
heb hem al een extra keer aangelgd
overdag is het geen probleem
nu zeggen ze dat het ook door de regeldagen kan komen maar ik weet het niet
mijn eerste zoontje heeft flesvoeding gehad dus dit is helemaal nieuw voor mij
mss kan of weet iemand iets hoe ik dit kan aan pakken
groetjes tamara
Meid…je zoontje is 10 dagen!!!
Hij maakt zoveel mee overdag dat hij alles moet verwerken 's avonds (ze noemen het het huiluurtje, maar het is gewoon een verwerkingshuiltje waar hij jou bij nodig heeft!)
Lekker bij je houden, laten slapen, en hem laten weten dat jij er voor hem ben.
Het gaat vanzelf beter worden. Echt!!! Op een gegeven moment kan hij meer aan, en worden de avonden steeds meer ‘voor jullie’.
ook missen ze de warmte. Femke heeft dit in het begin ook gehad en konden we pas van 23.00 op bed leggen. Bij ons beneden viel ze in mn armen in slaap, maar zodra ze 5min alleen in bedje lag werd ze huilend wakker. Is eigenlijk niet zo gek ook. Van een heerlijk warm lijf naar een koud bedje. Misschien als je het bedje voorverwarmt met een kruik dat het beter gaat?
dat van die kruik hielp bij ons ook. net voor de laatste voeding legde ik de kruik erin (ik gebruikte niet de ronde kruik daarvoor maar zo`n platte)
en dan was haar bedje lekker warm als ze erin ging en dat hielp wel.
Meid allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !
Ik denk wat de andere ook zeggen dat ze de warmte missen, Het komt echt goed.
Fieke wilde dat ook niet en heb me over mn principes heen gezet en ze lekker bij me gehouden.
Zij blij en dus wij ook blij
Ze hebben zoveel indrukken dat ze dat idd ook moeten verwerken.
Geniet van m en daar zal hij ook van genieten
HEel veel sterkte !
hoi meiden
dank jullie wel voor het geven van advies
ik moet zeggen het gaat steeds iets beter met hem in bed te leggen
ik moet wel even zeggen dat ik gestopt ben met borstvoeding geven omdat brennen niet meer bij kwam en ook minder plas luiers had
en sinds ik flesvoeding geef is hij op 3 dagen tijd 140 gram bij gekomen en heeft hij na iedere voeding een goede plas luier
we hebben hem nu in een slaapzakje liggen en gaan vanaf nu ook proberen met een kruik in zijn bedje te leggen
voor de rest gaat het goed
toch nog allemaal bedankt
groetjes tamara