Isa huilt elke avond na de fles van 18.30 / 19.00 tot de fles van 21.30/22.00…
Ze drinkt 200 cc, gaat ook bijna helemaal op, krijgt infacol, heeft geen krampjes… Het lijkt wel of ze zuigbehoefte heeft, maar ze weigert pertinent de speen of een pink…
We geven de fles van 19.00 uur al met een kleiner speentje zodat ze er langer over doet… Dit zou dan wel wat behoefte weg moeten nemen en ze wordt dan ook sneller moe… Maar slapen ho maar…
Wie o wie heeft de gouden tip voor ons??
alle soorten spenen uitproberen
dental / combi verschillende merken en een paar keer proberen
slaap / kinderliedjes aan
m kijkt samen met zijn broer graag felle kleuren (baby tv of tekenfilms op tv) hij zit veraf dus ik denk alleen kleurtjes wat leuk is en liedjes
en een schommelstoel (op batterijen wiegend) doet ook wonderen ( kijk op mp of ebay)
draagdoek met je mee al geprobeerd
ook heb ik van kidzinpulz een aankleedkussen en een zitzak en vind m ook lekker om op te liggen
en rondje lopen in kinderwagen tot slaap en dan laten liggen in kinderwagen als slaapt en gewoon in huis of als mogelijk buiten als mooi weer is want vinden ze meestal ook lekker
dat zijn een beetje de dingen die ik op huil tijden/uurtjes doe of deed
Misschien is het mama-honger? Ik ging met Thijmen tegen me aan in bed zitten met een boek. Hij lag dan wel aan de borst, maar dronk even en lag dan weer een tijdje lekker tegen me aan voor hij weer wat slokken nam.
Je zou ook een draagdoek kunnen proberen. Of liedjes zingen of blijven praten, zodat ze je stem hoort.
Of in bad doen na de fles. Dat werkt hier momenteel heel goed. Daarna nog even tegen me aan op bed voor een paar slokken en dan lekker z’n eigen bedje in. Met de fles kun je ook op verzoek voeden, dus misschien na het badje nog een klein flesje?
Linde begint ook zo rond een uurtje of 1900 met onrustig zijn tot aan de laatste fles van 23uur.
Ze wil ook geen speen, maar heeft wel zuig behoefte. Ze nam wel onze pink, maar na 2x spruw gehad te hebben doen we dat ook niet meer.
We lieten har steeds op haar eigen knuistjes sabbelen, eeerst vond ze het niks maar zie nu dat ze zelf haar knuistjes begint te zoeken.
Veder wil ze ook graag bij een van ons liggen en valt ze slaap.
Maar zodra ze weg gelegd word, is ze weer wakker.
Dus we genieten er maar van dat ze lekker tegen ons aan slaapt.
@m@lieke wrote:
Linde begint ook zo rond een uurtje of 1900 met onrustig zijn tot aan de laatste fles van 23uur.
Ze wil ook geen speen, maar heeft wel zuig behoefte. Ze nam wel onze pink, maar na 2x spruw gehad te hebben doen we dat ook niet meer.
We lieten har steeds op haar eigen knuistjes sabbelen, eeerst vond ze het niks maar zie nu dat ze zelf haar knuistjes begint te zoeken.
Veder wil ze ook graag bij een van ons liggen en valt ze slaap.
Maar zodra ze weg gelegd word, is ze weer wakker.
Dus we genieten er maar van dat ze lekker tegen ons aan slaapt.
Dat heeft Isa dus ook… Misschien me er gewoon bij neerleggen en bij ons laten slapen op de bank… Ze heeft idd denk ik “mama honger”… Maar ik zou het zo heerlijk vinden als die 2 kids lekker s’avonds slapen zodat we weer eens een avondje kunnen relaxen… Maar ik geloof zomaar dat dat vanzelf goed gaat komen!!
hugo heeft dat ook rond die tijd.
eerst lieten we hem dan steeds bij 1 van ons liggen maar toen hub een paar avonden weg was kon dat niet omdat ik de oudste naar bed moest brengen. toen heeft hij dus in de box gelegen, moest wel huilen maar werd toen ook wel stil en viel in slaap.
nu leggen we hem in de box en dan moppert hij wat en dan valt hij in slaap…
misschien werkt dat bij jullie ook?