Sandalen

Ik heb echt een hekel aan sandalen… Vind ze afschuwelijk lelijk en ga ze ook echt niet kopen… MAAR nu vind ik het wel veel te warm om hem slofjes aan te doen… Doe ook wel blote voetjes, maar dat kan niet altijd… Wat is nou een goeie vervanging van die lelijke dingen? Iig voor de zomer…

zolang ze niet lopen, kunnen blote voetjes toch gewoon? In welke situatie niet dan? Ik geloof dat nano iig in de zomer bij mooi weer altijd gewoon blote voetjes had. bij minder weer sokjes of slofjes.

sandaaltjes lijkt me net als schoentjes los van of ze lelijk zijn sowieso nog niet geschikt voor een kindje van 9 mnd.

Sven heeft eigenlijk altijd en alleen maar blote voetjes…heerlijk !!

Alles wat ik aan z’n voeten doe wurmt en trapt hij uit.

Als het echt een keer te fris is dan doe ik hem sokken aan

(lange kniekousmodellen :lol: ) maar anders niet hoor.

Talysha heeft hier met dit lekker weer ook gewoon blote voetjes :inlove:

Nou als ik bv naar de winkel ga supermarkt dan is het altijd wat frisser… En dacht nou mss is het dan wel lekker iets aan d voetjes te hebben… Doe hem inderdaad ook geen schoenen schoenen aan… kan nog lang genoeg…

Hier blote voeten of zootjes…

Als ik naar de winkel ofzo ga dan doe ik wel gewoon even sokjes aan, of slofjes ( oxxy ).

Maar er zijn ook zat leuke slippertjes bij de prenet*l :inlove: :inlove:

@fiep klophout wrote:

zolang ze niet lopen, kunnen blote voetjes toch gewoon? In welke situatie niet dan? Ik geloof dat nano iig in de zomer bij mooi weer altijd gewoon blote voetjes had. bij minder weer sokjes of slofjes.

sandaaltjes lijkt me net als schoentjes los van of ze lelijk zijn sowieso nog niet geschikt voor een kindje van 9 mnd.

hier hetzelfde

Hier ook blote voetjes.

En hoe sta je tegenover waterschoentjes? Bij de prénatal hebben ze die tot maat 25.