Samsung of HTC

Iemand tips? Ik zoek een nieuwe mobiel maar kan weer eens niet kiezen, samsung of htc?

allebei harstikke goed…gewoon persoonlijke voorkeur denk ik

wat je maar mooi vindt

ik heb de samsung en hoor ook van andere samsungbezitters goede dingen maar ik hoor van de htc eigenaren ook altijd prima geluiden

dus t is net wat JIJ mooi vindt

fijn aan de samsung vind ik dat hij geweldige video s maakt…echt hoge kwaliteit

je kunt op de samsung site filmpjes kijken wat je er allemaal mee kunt, zal misschien met de htc ook wel zo zijn

krijg je misschien een beter idee van de verschillen en wordt t eenvoudiger kiezen voor je





ik ga er hier wel vanuit dat jij t over een smartphone hebt hoor :lol:

Heb beide gehad, maar mijn voorkeur gaat naar de htc…

Htc

htc

Na alle anderen gaat mijn voorkeur uit naar Samsung :mrgreen:

na jaren samsung te hebben gehad nu een HTC…

en moet zeggen dat daar echt mn voorkeur naar uit gaat!

hoewel de nieuwste samsung telefoons vast ook wel beter zijn…



ik zeg dus… HTC!

HTC! Toppertje vind ik het!

Ik kies ook voor HTC, vooral omdat de laatste Samsungs die ik heb gehad vaak niet ouder dan 1 jaar werden :wink: .



Heb nu een paar maanden een HTC Wildfire en ben der glad verliefd op :inlove: :mrgreen: .

Samsung Galaxy :inlove:

Het wordt de samsung galaxy ace of htc wildfire s… maar die keus kan ik ook nog niet maken! De meningen zijn wel verdeeld hier!

@Muiz wrote:

Ik kies ook voor HTC, vooral omdat de laatste Samsungs die ik heb gehad vaak niet ouder dan 1 jaar werden :wink: .



Heb nu een paar maanden een HTC Wildfire en ben der glad verliefd op :inlove: :mrgreen: .




Kun je daar fijn mee internetten, smsén?

@victoria wrote:

Samsung Galaxy :inlove:




Kun je daar fijn mee internetten, smsén?

Over de Samsung Galaxy las ik veel kritiek. Ik heb mij laatst ook verdiept. Of je moet voor de nieuwste gaan.



Ik heb uiteindelijk gekozen voor de HTC incredible S.

Ben er héél erg tevreden over tot nu toe!

@wieniex wrote:

@Muiz wrote:
Ik kies ook voor HTC, vooral omdat de laatste Samsungs die ik heb gehad vaak niet ouder dan 1 jaar werden :wink: .



Heb nu een paar maanden een HTC Wildfire en ben der glad verliefd op :inlove: :mrgreen: .




Kun je daar fijn mee internetten, smsén?




Ja internetten gaat prima, al vind ik het met apps fijner. Dus bijvoorbeeld de app van Hyves of Nu.nl vind ik makkelijker dan het opzoeken op het internet. Heb wel moeten wennen aan het sms-en met een qwerty scherm. Ik was daar niet zo snel mee als met het T9 sms-en zeg maar. :wink: Maar ook dat went, al maakt je HTC (maar dat heb je ook met Iphone of wat dan ook) er vaak heel wat anders van dus het blijft opletten haha.



De Wildfire is wel een eenvoudigere/goedkopere versie van de HTC’s hoor. De resolutie is ook wat kleiner geloof ik, maar goed, ik was een simpele nokia gewend dus ik vraag ook niet zo veel. Vergeleken met een Iphone gaat het allemaal wat langzamer en korreliger, maar ja daar is de prijs ook naar :wink: .



Ik heb hem trouwens bewust met een jaarcontract genomen, zodat ik na 12 maanden weer naar een nieuwer type uit kan kijken :wink: indien nodig, maar vooralsnog ben ik erg blij met deze.

Kan er mee op Wifi als ik wil, leuke fotootjes maken en filmpjes. De apps die ik wilde kunnen erop en verder start hij langzaam op als hij uit is geweest (maar dat is bijna nooit) en heel soms reageert ie wat langzaam, maar verder ben ik supertevreden hoor.



Ow ik moest alleen wel erg wennen aan de batterijduur. Hij gaat hier ruim 1 dag mee en dan is ie leeg, maar dat is normaal met smartphones geloof ik…

Thanks voor de uitgebreide antwoorden! ik heb nu dus een htc smart, foutje… geen android en daar loop ik tegenaan. Kan er dus alleem maar op vooruit gaan en ze zijn allemaal op zich prima zeggen de mensen om me heen. En toch… toch kan ik nu niet kiezen. De desire heb ik ook overwogen maar die vind ik te groot. Het formaat van deze telefoons spreekt me wel aan. De samsung vind ik het mooist, maar ben bang dat die dan dadelijk weer tegenvalt omdat ik het merk niet ken. De wildfire is ook mooi, maar heeft een wat minder groot scherm dan de desire… ik kom er gewoon niet uit. Ik koop zo een huis, maar een mobiel kiezen :roll: :oops:

Hier een groot Samsung-fan, al jaren. Ik heb een aantal Samsungs gehad, waren niet kapot te krijgen (ik gooide ze in mijn wat labielere jaren geregeld tegen de muur, gingen stuk voor stuk meer dan twee jaar mee :thumbup: ) Ook andere merken gehad, maar altijd blijven verlangen naar een Samsung. :slight_smile:



Nu heb ik de Samsung Galaxy Ace, vind m zelfs fijner in gebruik, beter zelfs dan de iPhone. Samsung is, wat mij betreft, een merk waar je je geen buil aan kunt vallen. Makkelijk in gebruik, degelijk, mooi. Zus heeft de HTC Desire en ex-vriendje de HTC Wildfire, ik vind het beide lelijke dingen. :oops:

Oh, wat je als nadeel zou kunnen zien: de batterij moet ik wel élke nacht opladen. Maar goed, dat was bij de iPhone ook zo hoor. :slight_smile:

@D. wrote:

Oh, wat je als nadeel zou kunnen zien: de batterij moet ik wel élke nacht opladen. Maar goed, dat was bij de iPhone ook zo hoor. :slight_smile:




dat is het nadeel bij elke smartphone

@Matsjo wrote:

Over de Samsung Galaxy las ik veel kritiek. Ik heb mij laatst ook verdiept. Of je moet voor de nieuwste gaan.



Ik heb uiteindelijk gekozen voor de HTC incredible S.

Ben er héél erg tevreden over tot nu toe!




ben heel benieuwd dan naar die kritieken, mijn samsung galaxy S deed het (voordat i verzoop in het water) geweldig!



En nadat hij verzopen was en alles doet i het super. Dus dat zegt wat.



Enige nadeel vind ik de oordopjes die je er bij krijgt, die passen niet in m’n oren :mrgreen: