Samsung galaxy tab en Mp

Hai,



We hebben een Samsung galaxy tab maar kom nu niet meer op de gewone marktplaats heel irri.



Eerst deed die het gewoon maar als ik nu op marktplaats wil en www in tik kom ik op http://www.m.marktplaats.nl maar daar kan je niks mee, want zoekopdrachten werkt niet en je kan niet bieden op advertentie`s :lol: :lol:



Wie weet hoe ik weer op de normale mp kom.



Thanks

Misschien als je kopen.marktplaats.nl intikt?

Hal,



Heb het geprobeerd maar hij springt weer over op de m.marktplaats :frowning:

:thumbdown:



Dan zou ik het niet meer weten :oops:

Ik heb Dolphin Browser geinstalleerd en die ingesteld als desktop browser… Zo kom ik nooit meer op mobiele sites terecht

Beneden in scrollen staat er niet ’ complete website ’ die moet je dan aanklikken.

Sorry voor het late antwoord we hadden even geen internet thuis, maar Vicky het is gelukt!



Sweetlove, ja klopt zo deed ik het ook altijd maar dat werkte op 1 of andere manier ook ineens niet meer…



Bedankt voor het helpen :-*

Volgens mij kan je ook gratis app van Marktplaats installeren via market… Althans, hier wel bij Iphone…

Fijn Chantal… ik vind zelf de galaxy tab groot genoeg om er de gewone browser mee te gebruiken ipv de apps… vandaar dat ik dolphin geinstalleerd heb, als je die als desktop ingesteld hebt kom je nooit meer op de mobiele sites terecht (H&M doet dat ook altijd, heel vervelend).