Samsung Galaxy S/Galaxy Ace? Zie pag 2

Wie heeft een Samsung Galaxy S en hoe bevalt ie?



Ik heb nu ook een touchscreentelefoon (mooi scrabble-woord :wink: ) maar das echt een rot ding hij reageerd heel slecht, moet vaak 4 of 5 keer op het scherm tikken voordat ie het doet :x hij is wel al 2 jaar oud maar toch, ik wou eigenlijk een blackberry maar die toetsen vind ik ook niet zo fijn, zo klein dat je vaak er naast typt.



Wie kan me overtuigen dat een Samsung beter is :think:

ik ben heel tevreden over mn samsung hoor, geen problemen mee, reageert prima, en de camera is super die er in zit, …ook de video resulaten zijn echt buitengewoon goed

ik vind hem makkelijk in het gebruik

heb echter geen vergelijkingsmateriaal

ben gewoon blij ermee

lees even mee, ben aan het kijken naar de samsung galaxy s2 die is nu ook uit.

ik heb ook de samsung galaxy s, en ben er erg tevreden over, handig in gebruik, fijne instellingen en tot nu toe reageert hij gewoon goed op aanraking en hoef je niet 2 of 3 keer het beeld aan te raken.

De camera vind ik inderdaad ook erg goed, maakt heldere en duidelijke foto’s van best goede kwaliteit voor een mobiele camera.

Ook is het fijn dat hij een groot beeldscherm heeft.

Sinds 2 weken heb ik ook een galaxy S. Ik ben ook supertevreden, reageert erg snel, je kan makkelijk internetten en het heeft zoveel meer opties. Geweldig toestel!



Groetjes,

Moon

Ik heb een samsung galaxy 15510 genomen laatst. Die is bijna hetzelfde maar heeft ook een uitschuifbaar toetsenbord (met grotere toetsen dan een blackberry) extra en is iets kleiner. Er zullen nog wel meer verschillen zijn maar die waren voor mij niet echt belangrijk…

Vind sowieso samsung de fijnste telefoons hebben!

Hebben jullie de telefoon allemaal met abonnement? Ik zit er nl. over te denken een los toestel te kopen en dan een goedkope abo ergens te nemen.

@juulisjuul wrote:

ik wou eigenlijk een blackberry maar die toetsen vind ik ook niet zo fijn, zo klein dat je vaak er naast typt.




Heb een BB Bold 9700 nooit last van dat ik mis tiep :think:

ja ik heb em met abbo, bij t-mobile

ik moet zeggen dat de service top is, mn ladertje was stuk, 1 belletje en de dag erna lag er een nieuwe in mn brievenbus…super :thumbup:

Ik heb hem ook met abonnement bij T mobile. Vind hem erg duur zonder abonnement

Kim, hij is inderdaad duur, maar als je je alles uitrekent wat je bij moet betalen voor de telefoon bij een abo en de maandelijkse kosten. Dan ben je meestal goedkoper uit als je 'm gewoon koopt. De kosten voor de telefoon worden ook door berekend in je maandbedrag nl.

@mariska89 wrote:

@juulisjuul wrote:
ik wou eigenlijk een blackberry maar die toetsen vind ik ook niet zo fijn, zo klein dat je vaak er naast typt.




Heb een BB Bold 9700 nooit last van dat ik mis tiep :think:




Mijn man heeft de Curve :wink:



Ik ga van de week toch voor de Galaxy S kijken, kan namelijk binnekort verlengen 8)

Hier ook sinds kort een Galaxy S en super tevreden! Had hiervoor een samsung star, maar dit is 10x beter. Het scherm reageert prima, goede camera (voor een telefoon dan) en mogelijkheid tot downloaden van handige en leuke apps. Ik heb het toestel los gekocht en een heel goedkoop sim only abonnement (van 4,50 per maand) en daar een extra internetabonnement aan toegevoegd (10 euro p.m.).

ietsie goedkoper, mn dochter heeft sinds vandaag de samsung galaxy mini

errug leuk toestel ook…lijkt veel op de galaxy alleen is wat plastic achtiger enzo…maar dus ook betaalbaarder als je em wilt kopen

hij kan zowat t zelfde alleen is de beeldkwaliteit iets minder vind ik

Ik heb hem nu een paar maanden en ik vind het een super toestel :inlove:

Ik heb gekeken maar bij 1 jaar moet ik 129 euro bijbetalen, gaat hem niet worden denk ik…iemand ervaring met de Galaxy Ace?

SINDS VANDAAG Eigenaar van een galaxy gio. van manlief gekregen…



(simlock vrij)



prima ding leuk ding ben der heeeel blij mee…

@pearlie wrote:

SINDS VANDAAG Eigenaar van een galaxy gio. van manlief gekregen…



(simlock vrij)



prima ding leuk ding ben der heeeel blij mee…




Ik wil echt kiezen tussen de S en de Ace, dus iemand daar ervaring mee?



Heb vandaag de S van mijn schoonzus geprobeerd, echt een fijn ding zeg,maar ken helaas niemand de de Ace heeft om te vergelijken :cry:

Ik heb de Galaxy Ace! Ben er echt heel erg blij mee, ik ben niet zo into smartphones maar deze is heel makkelijk in gebruik, een stuk mooier/verfijnder dan bijvoorbeeld de HTC, echt níets te klagen! :thumbup:

Gister de S gekregen… simlock vrij

en tot nu toe… jaja 24 uur bevalt ie super!



Simlock vrij omdat ik vanaf september me abo kan verlengen, opzeggen etc.

ga dan voor een iets goedkopere abo…

Toestel was bij mediamarkt 60 euro goedkoper als zo in de winkel