samsung galaxy ace inzoomen internet

Ik heb sinds gisteren een samsung galaxy ace.

Ik alleen nergens vinden waar en of ik kan inzoomen als ik een internet pagina voor m’n neus heb.

De letters op bijv. KOK zijn namelijk anders echt niet te lezen, haha.

Iemand een tip?

Touchscreen he? Ik heb zelf een HTC desire s en als ik dubbeltik op het scherm of met mijn vingers ‘knijp’ of ‘spreid’ dan zoom je in of uit.

Werkt vast hetzelfde bij jou.

Ja, het is een touchscreen.

Ik zoek me helemaal een hoedje hoe ik alles moet doen, haha.

Even proberen…ja, super het werkt!

Dan kan ik het ook nog lezen, haha.

Dank je wel!

je kunt ook twee vingers (duim en wijs) in het midden zettten en dan het scherm als het ware uit elkaar vegen.

En de telefoon op de zijkant dan is het scherm ook al iets beter te lezen…

Dat is dat knijpen/spreiden wat ik bedoel :-

Tamma: :-
leuk he zo’n smartphone :inlove:

sorry ben half wakker :s

@~Melanie~ wrote:

Dat is dat knijpen/spreiden wat ik bedoel :-

Tamma: :-
leuk he zo’n smartphone :inlove:

Ja, het is wel helemaal leuk! :inlove:

Weten jullie dan ook hoe dit zit:

Ik heb een SD kaart gekocht en in de telefoon gedaan, maar ik kan de Apps niet verplaatsen naar SD ?

Niet alle apps kunnen verplaats worden naar een SD kaartje. Bij de info van apps zie je staan “verplaatsen naar SD” is dat niet klikbaar dan kan die app niet op je SD kaart gezet worden. :frowning:

@Kimmygirl wrote:

Niet alle apps kunnen verplaats worden naar een SD kaartje. Bij de info van apps zie je staan “verplaatsen naar SD” is dat niet klikbaar dan kan die app niet op je SD kaart gezet worden. :frowning:

Tsjeempie dat is vervelend, mijn Interne opslagruimte in telefoon is vol.

Dan kun je echt weinig met deze telefoon… :x

Maar kun je geen enkele app naar je SD kaart verplaatsen? Of alleen sommige niet?

oooh… wist nooit dt deze telefoons smartphone werden genoemd :lol: en dat een ander soort van mobiel een blackbarry is! of hoe ikd at allemaal moet typen! :lol:

wat voor soort heb je dan?? ik heb de samsung galaxy plus, hubbie de gewone, maar er kan best aardig wat op hoor…