Ik heb sinds vandaag een nieuwe Samsung F480, wat een mooi ding!
Wie heeft hem ook? En bevalt het je?
Zijn er nog bijzondere dingen die ik kan doen wat gemakkelijk is?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Liefs,
Moon
Ik heb em…bevalt goed.Vind de kleurkeuzes wel minder.
Ik heb m ook!! Supertelefoon en wat ik zo handig vind is het (vervangbare) klepje aan de voorkant… Wat ik alleen jammer vind is dat je je screensaver niet kan veranderen… Dus soms een plaatje met sneeuw dan weer met een bloem dan weer van het bos maar verder een super toestel! Dik tevreden!
M,n zusje en beste vriendin hebben hem ook gelijk gehaalt…
Ach, ik heb meteen een fotootje als screensaver!
Er zat ook een soort “mapje” erbij, alleen kan je hem niet echt vast/dicht maken.
Waarvoor is dat “mapje” ?
Misschien ben ik blond?
Ik denk dat je een foto als achtergrond hebt:) Dat heb ik idd ook… Maar als je het toestel op hold zet (knopje bovenop het toestel) dan krijg je de screensaver en die is niet vervangbaar… (dat zegt internet en ben best wel handig met toestellen maar krijg dat niet voor elkaar haha)…
Je doet in ieder geval niet of je blond bent hahaha maar dat mapje is als bescherming voor het touchscreen… Het is heel teer en er zit zo een kras op als je m laat vallen ofzo… Nu heb ik ook weer nieuw plastic folie gekocht voor over het scherm dus heb hem dubbel beschermt… Zou het zo zonde vinden als er een kras opkomt…
@Guess07 wrote:
Ik denk dat je een foto als achtergrond hebt:) Dat heb ik idd ook… Maar als je het toestel op hold zet (knopje bovenop het toestel) dan krijg je de screensaver en die is niet vervangbaar… (dat zegt internet en ben best wel handig met toestellen maar krijg dat niet voor elkaar haha)…
Je doet in ieder geval niet of je blond bent hahaha maar dat mapje is als bescherming voor het touchscreen… Het is heel teer en er zit zo een kras op als je m laat vallen ofzo… Nu heb ik ook weer nieuw plastic folie gekocht voor over het scherm dus heb hem dubbel beschermt… Zou het zo zonde vinden als er een kras opkomt…
Aaaaaaaahhhhhh, bedoel je het zo! :thumbup:
Maar dat mapje kan niet vast??? Klopt dat?
Waar kan je die plastic folie kopen?
Haha jaaa zo bedoelde ik het En het klopt dat dat mapje niet vast kan… Beetje onlogisch maar moet zeggen dat het zo ook wel werkt…
Euhm een vriendin had m voor mij meegenomen maar mijn vriend heeft (voor een andere tel) een folie gekocht bij volgens mij de belcompany… Ze zijn nog niet zo veel op de markt dus is even zoeken maar het scheelt wel!