Het is dan zover. Samila is al een aantal nachten droog geweest met luier om en vannacht mag ze voor de eerste keer zonder luier slapen!
Ben zo benieuwd hoe t zal gaan!
Heb een waterdichte matrasbeschermer op haar bed gedaan, daarna een hoeslaken, vervolgens een onderlegger die ook wel bij bevallingen wordt gebruikt en daarna nog een hoeslaken.
Er kan dus niet heel veel fout gaan!
Ze wordt al groot…
:dance: :dance: :dance:
Goed hoor…helemaal top van haar…Gaat snel he…
Gaat heel snel! Hoop zo voor haar dat haar bed morgen droog is! Dat is zo;n opsteker!!!
Het is nog heel wisselend, maar de laatste vier nachten was ze droog! Yes!
Droog heeft gelukkig de overhand, dus dat is voor haar ook een hele opsteker!
wat knap van samila :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Goed he?!
Heb vandaag als beloning nieuw ondergoed voor haar gekocht! En de eerst volgende keer dat ik haar bed ga verschonen (regulier) krijgt ze een nieuw dekbedovertrek van Kleine Beer ofzo, van Disney.
Nu de laatste twee nachten weer nat…
Het wisselt nog al. (we hebben ook drukke dagen achter de rug. Misschien komt t daardoor)
hello ladys
ik heb een zoon van 9 jaar en het wil nog niet lukken om hem droog te krijgen snachts
we hebben savonds laten plassen niks
plaswekker niks
maar als hij naar bed gaat geef ik hemeen uur voor ie gaat slapen geen drinken meer en even goed is meneer nat en zijn luier is zwaar waar hij het vandaan haal ik weet het niet
hebben jullie nog tips evt homeopatisch
groeten van Indey
:roll:
dankje zal eens even zoeken
Indey
Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat Samila in haar bed heeft geplast! Echt geweldig. Ik kan dus melden dat ze echt droog is s nachts.
Houd echter wel mn hart vast voor vannacht, aangezien ze ziekjes is en misschien daardoor op dat gebied ook wat uit haar doen.
We zien t wel.
wat goed en knap hoor
suuuuuuuuuuuuuper :dance:
Goed he?!
Zoals verwacht was ze vannacht wel nat, maar daar heb ik verder niet moeilijk over gedaan. Doen we nooit trouwens.
Goed zo, Samila!!
Hoe gaat ie nu?
Je bent dus pas begonnen met luier aflaten toen ze een paar nachten een droge luier had?
Ik zit te denken hoe ik dat met Mats (zelfde bouwjaar en maand) zal doen. Die heeft nu luierbroekjes aan en ik vermoed dat ie pas 's ochtends plast (terwijl ie makkelijk dus naar de wc kan gaan), maar ik ben er altijd te laat bij, dus echt controleren of dat idd zo is, kan ik niet. Ik denk dat, als ie met 4 jaar nog 's nachts een luier draagt, dat ik toch maar ga proberen om het met een onderbroek te proberen. Mijn moeder zegt dat ik hem voordat wij naar bed gaan, om de wc moet zetten, maar ik zie bij mijn nichtje dat dat aanleert, die moet op haar 9e nog steeds rond elfen op de wc worden gezet, anders gaat het fout.
Samila heeft nog steeds wel eens dat ze een natte broek heeft s nachts. Dat is meestal na een heel drukke dag of als ze gewoon uit haar doen is.
Maar meestal is ze wel droog.
Heb wel voor de zekerheid een waterdichte molton op haar bed.
Ze moet in ieder geval voor ze gaat slapen gaan plassen.
Het komt nauwelijks voor dat ze s nachts roept om te plassen.
Succes!
Ik ben inderdaad begonnen toen de luiers een paar keer (nagenoeg) droog waren s nachts.
wat goed suwanna.
nu mijn luuk nog.
Karen, dat gaat vast helemaal goed komen, meid! Maak je geen zorgen hoor!
nee doe ik ook niet thanks :-*