Samenlevingstest was geen zaadcel meer levend.En toch zwange

HOi



Zoals hierboven al staat hebben we een samenlevingstest gehad, deze was niet goed er was geen levende zaadcel meer aanwezig…

We hebben ook mijn vriend zijn zaad in moeten leven daar kwam uit dat hij maar 15%bewegelijkheid heeft.



Nu moeten we op gesprek komen over het hoe wat. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Verder was alles van mij wel goed zei hij.



Nu is het ook zo dat me vriend hier allemaal geen zin in heeft enz. Ik kan daar zo verdrietig van worden, ik slik nu al 8 maand clomid heb allemaal pijnlijke onderzoeken gehad en hij verder weinig, alleen zaad in geleverd en we moesten 1 keer verplicht knuffelen.



De Gyn had het erover dat we aan iui moesten gaan denken, hij wou het volgende maand al doen maar dat gaat hem (en mij ook te snel) We hebben het er laatst over gehad en wouden het nu nog 3 maand de tijd geven en dan evt een iui maar nu we deze uitslag weer hebben krabbelt me vriend weer terug pfff…

Hoi Debz, wat vreselijk allemaal…Dat is ineens een omschakeling dat jullie nu over IUI moeten nadenken… Volgende maand is dan inderdaad al snel, maar gelukkig kan het dus ook snel als daar de behoefte voor is!



Ik hoop dat jouw vriend zich snel bedenkt als het eenmaal is bezonken bij jullie beiden. Dikke :hug: :hug:



:-*

He wat een rotnieuws! En daarnaast ook een nare reactie van je vriend, maar ik kan me wel voorstellen dat hij er ook erg mee zit. Als het ‘zijn sperma’ is wat het niet doet… Ik kan me voorstellen dat dat een klap in zijn mannelijkheid of hoe je het ook noemen wilt oid kan geven. Heeft hij iemand waar hij goed mee kan praten? Het zal voor hem ook een tegenslag zijn om dit te verwerken.



En ondertussen een dikke :hug: voor jou. 8 maanden en vervelende onderzoeken is niet niets. Ik hoop dat jij ook fijne mensen om je heen hebt, waar je een knuffel kunt halen of een luisterend oor, zeker als je vriend even druk met zichzelf is om jou goed te steunen.

He bah, wat vervelend nieuws…

Daar zit je niet op te wachten.



De reactie van je vriend heb ik hier ook gehad.

Mijn man zag het helemaal niet zitten.

De eerste keer veegde hij het ook resoluut van tafel.

Nu (een aantal jaren, onderzoeken en iui-behandelingen verder) kijkt hij er anders tegenaan.

We hebben nu 5 iui’s gehad en mogen in principe nog 1 doen.

Je kunt je misschien voorstellen dat mij oren klapperden toen hub zei dat we anders misschien maar moesten gaan sparen voor nóg een iui :shock:

Mijn man heeft dus duidelijk tijd nodig gehad om aan het idee te wennen en zijn plekje erin te vinden.

Ik hoop dat dat bij jullie ook het geval zal zijn over een tijdje.



Sterkte meid!

:-*

Dank je wel allemaal…



Ik heb me vriend nu zover dat we 6april om 15.05 na de gyn gaan. Hij wil opzich wel een iui maar dan eerst alles even een plek geven en dat we er dan in aug sept eens naar gaan kijken. Ik heb daar alle begrip voor want wil hem ook niet overhaasten.



Ik heb trouwens via een pendel eens gemeten hoeveel kids we zouden krijgen en daar kwamen 2 jongens en een meid uit :oops: En ik heb het idee dat het niet alleen bij J blijft…



Maar krijg je maar 6iui vergoed dan? Ik dacht dat dat gewoon allemaal vergoed werd??

En nu ben ik zwanger :lol: Dus het bewijs dat het allemaal niks zegt!! haha…

Ik ben overigens zonder clomid ofzo zwanger geworden was het deze maand vergeten, ik was namelijk 2 dagen telaat. En dacht bij mezelf dat ik ze dan niet meer kon slikken,



Met als resultaat dat ik zwanger ben :dance:

gefeliciteerd :dance: :dance:

Wat ontzettend leuk voor jullie!

Gefeliciteerd! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Gefeliciteerd! :dance:



Bij ons zei het ook niks.



De gyn keek ons zeer medelevend aan en zei dat ze ons zo snel mogelijk in het iui traject zou zetten.

Twee weken later was ik zwanger. :inlove:



De winnaar was gewoon al doorgezwommen :mrgreen:



Hij heet Tim en wordt al bijna 6 jaar :lol: