Broes en Senne slapen samen op 1 kamer.
In ons vorig huis sliepen en slapen ze blijkbaar nog steeds vrijwel meteen, ze praten altijd wel een beetje maar hier in mijn huis wordt het toch echt wel té hoor!
Het was deze week zelfs eens 22.30u toen ze eindelijk in slaap vielen…
Ik heb ze al proberen apart in bed te steken maar van zodra ik de kamer weer in ga met de ander ligt de één toch weer wakker en gaan ze toch weer liggen kletsen.
Boos zijn, straffen, beloven … niets helpt… :roll:
Dus HELP!!
In ons vorig huis hebben we rolluiken dus het was/is daar wel donkerder dan hier want hier heb ik gewone gordijnen die nog veel licht laten doorkomen dus ik dénk dat daar wel het probleem zit dus daar moet ik z.s.m ook eens voor kijken!
Maar wie heeft eventueel nog tips? :think:
Pff, ze slapen nu nog altijd niet! :evil:
Probeer deze eens:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60899&highlight=
Ik kan niet onderbouwen of het pedagogisch verantwoord is, maar ik heb het op meerdere vlakken zien werken. Als je geen ‘vreemde’ bij de hand hebt, zonnebril op, hoed op, kraag omhoog, vreemde stem opzetten en ze tot slapen manen!
Denk dat beter verduisteren inderdaad wel kan helpen, nu zien ze elkaar en blijven ze kletsen.
Jinthe en Lotte sliepen tijdens onze vakantie aan zee ook samen en lotte stond zelfs rechtop in bed om jinthe te kunnen zien… duurde soms ook heeel lang voor ze sliepen. Daar was ook geen verduistering dus de lol begon smorgens ook al heel vroeg opnieuw…
Misschien morgen eens porberen door iets tegen de raam te kleven met plakband, aluminiumfolie ofzo?
Heb je nog wat geprobeerd en is er nog wat gelukt?
Vandaag zaten ze toevallig pas om 21.15u in bed en het is dus al wat donkerder buiten, nu sliepen ze vrijwel meteen…
Maar ik ga toch wel kijken voor een gordijn, of iets op de ruiten plakken,… :-*
Hopelijk gaat het dan beter!
Ik dà cht dus dat ze sliepen … :roll:
Kan een fase zijn he, er is tenslotte nogal wat veranderd in hun leventje :hug:
@Mellie wrote:
Kan een fase zijn he, er is tenslotte nogal wat veranderd in hun leventje :hug:
Ja dat is waar, … :-*
Hopelijk blijft het dan ook bij een fase en worden ze gauw weer wat rustiger… want zo zijn ze overdag ook moe en slecht gezind als gevolg.
Misschien voorlopig zwarte vuilniszakken voor het raam hangen.
Deed ik ook op reis in de stacaravan, want daar was er ook veel te veel licht.