sack n seat

wij hadden een ikea kinderstoel bij mijn ouders, maar zij hebben nu een veel hogere tafel, dus de kinderstoel kunnen we niet meer gebruiken… nu dachten we aan een sack n seat… heeft iemand toevallig nog een liggen?

Als 't goed is moet er hier ergens nog een blauwe (aqua) liggen. Wil morgen wel even voor je kijken als je dat wilt?

is goed!

:think: ding is spoorloos verdwenen… hebben 't hele huis doorzocht maar hij is kwijt…

Mocht ik 'm nog tegenkomen laat ik 't je weten!

iemand anders nog die een heeft

Ik heb een oranje…nooit gebruikt. Hoor het wel als je interesse hebt.

ik heb wel een hang n seat liggen

wat willen jullie er voor hebben

Ik heb ook een aqua blauwe sack 'n seat.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

als Klavertje er geen 3 wil… :mrgreen: dan wil er wel één van iemand overnemen… (mits de prijs redelijk is…)



Dus ik hou jullie in de gaten of pb me even…

zonneschijn wat wil jij er voor… nee ik hoef geen 3, noortje :mrgreen:

Voor de liefhebber heb ik er ook nog eentje in de aanbieding, een oranje.

Wat zijn de vraagprijzen van jullie?









Klavertje, ben je al voorzien, of wacht je nog op antwoord?





:-*

ik ben sinds vandaag voorzien! heb een deal gesloten voor de hang n seat! :thumbup:

Ik heb ook wel belangstelling, maar vraag me af of hij wel op onze stoel zal passen… we hebben namelijk een vrij hoge rugleuning. Van zitvlak tot bovenkant rugleuning is 60 cm… past dat? :think:

Als het goed is, ben ik voorzien… :dance:







Tierrr… ik kan je nog geen antwoord geven, maar misschien met een kussen eronder ofzo?

@Tierrr wrote:

Ik heb ook wel belangstelling, maar vraag me af of hij wel op onze stoel zal passen… we hebben namelijk een vrij hoge rugleuning. Van zitvlak tot bovenkant rugleuning is 60 cm… past dat? :think:




Ik zal vanavond voor je kijken…

@NoortjeP wrote:

Als het goed is, ben ik voorzien… :dance:







Tierrr… ik kan je nog geen antwoord geven, maar misschien met een kussen eronder ofzo?
Hij is zo goed als onderweg :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder: