Sabbelzakje

Ik was gisteren op de 9 maanden beurs en kwam daar weer iets nieuws tegen (althans, voor mij was het nieuw).

Het sabbelzakje!

Het is een netje (iets groffer dan je bh netje voor in de wasmachine) met een handvat, je kunt er fruit, groente of ijs indoen en dan kan je kind erop kauwen/sabbelen en komt het door de gaatjes het er redelijk gepureerd uit.

Ik heb er gelijk 2 gekocht. Silvijn is namelijk nogal bezig met kauwen en wordt woest als hij weer eens zijn banaan of peer kwijtraakt door het geglibber. Ik dacht dit is leuk voor hem, leert ie toch de smaken kennen en het zelf kauwen, maar kan het goed vasthouden en zich niet verslikken in een te groot stuk.

Dus vanmorgen gelijk even getest en jaa hoor meneertje slobbert zo een kwart banaan weg, hij vond het héérlijk!

En het resultaat: Niet alles zit onder de banaan, daar was ik wel weer erg blij mee :wink:

Misschien dus een leuke tip voor moeders die een beetje het prakken/pureren willen combineren met zelf doen/Rapley!

Leuk ding en idd handig :thumbup:

ik ken het had het al eens in de baby winkel zien liggen en zo te zien aan je fotos is het echt een super iets geen geknoei en toch lekker genieten van de smaken.

hoe maak je het dan schoon? :think:

Heerlijk, sabbelen aan een netje :roll:

Zag ze ok liggen maar is niet mijn ding geloof ik.

Dacht meer dat het voor gewoon sabbbelen was…maar steeds op het zelfde doekje sabbelen :eh:

Ziet er leuk uit.

Maar lijkt mij ook niets.

mmmm niet mijn ding :think: Ik geef hem toch liever een bananaan of wat dan ook gewoon in zijn handjes.

Schoonmaken ach ja het hoort er bij vindt ik :wink:

ik heb er ook in uit de usa mee genomen door mijn schoonmoeder (ik wist niet dat ze ze hier ook hadden) en wanneer ben je er mee begonnen ?? en wat doe jij er zoal in ??