leuk hoor! ik ga het zelf ook doen. wilde ik vorig jaar al doen maar kon toen geen leuk behang vinden. nu hebben we behang, als er nog wat overblijft na het behangen ga ik de kist er mee beplakken. hij moet straks naar Elize’s kamer omdat we meer ruimte nodig hebben voor de box.
plakplastic is trouwens ook een goed idee, kan ik altijd nog doen als ik niet genoeg behang heb :thumbup:
wat leuk gedaan die kisten met behang!!
ik heb geen ikea kist… deze in een kringloopwinkel op de kop getikt voor slechts 12.50. Hij was blank. Mijn ex heeft er een deurdranger in gemaakt tegen het dichtklappen en vingertjes er tussen en hebben nm helemaal wit gemaakt met een zwarte ster op de deksel
het is die kist rechtsbovenaan, naast het raam
Ik heb er nu allemaal verkleedkleren ingedaan. Groot succes. Hij heeft nu een ander plekkie en de kids grijpen om de haverklap naar de kleertjes en mutsen!
wat leuk zeg zo’n bak, dit topic brengt me op ideeen
ik las dat de bak niet zo heel groot was
is het dan een handige bak om van boven naar beneden te halen
wil er het little people in opbergen en dan af en toe beneden zetten maar weet niet of daar te groot/zwaar voor is??
is een handige kist voor van alles!
Maar hij is vooral in de lengte lastig om naar beneden te nemen
maar zwaar ligt eraan hoe veel je erin doet
ik heb er nog 1 staan moet hem nog steeds doen en ga voor nikki dr verjaardag
zo’n tafel en stoeltjes vragen en op pimpen net als vicky
Leuk zeg Heb je het hout geschilderd en er behang of plakplastic tegenaan gedaan? Vind het echt een leuk ding geworden.