saaie opbergbak ikea oppimpen KIJK SNEL!!

Die van Kaylee heb ik ook gepimpt, met plakplastic :inlove: En het tafeltje en stoeltje van ikea er gelijk maar bij gedaan :mrgreen:

Wat leuk!!! :thumbup:

wat gaaf zeg!! :thumbup:

Ontzettend gaaf zeg!!

Wow wat mooi!!!

Ziet er leuk uit de gepimpde opbergboxen :thumbup:



Zoals ze bij de Ikea staan zou ik ze nooit hebben gekocht, maar als ik nu zie hoe makkelijk je ze leuk kan pimpen. Loop ik ze denk ik niet meer voorbij.

wat een goed idee zeg :thumbup:



dat kan ik ook wel…denk ik :think: :mrgreen:

hahaha heb er gelijk eentje gekocht vandaag…



nu nog bedenken hoe op te fleuren…

@bianca&? wrote:

@Cell wrote:
gewoon over het behang heen transparant plakplastic plakken of een laagje blanke lak. :thumbup:




nee hoor zit echt mega goed vast en kan echt niet kapot :wink:




het ging me meer om het afnemen 8) Behang blijft papier zonder bescherming en bij ons zou het na wat limonade, kwijl, een potloodstreep en een doekje niet zo mooi blijven.



Maar je kan behangpapier ook lakken met blanke acryllak of er dus transparant folie over plakken… heeft niets te maken met hoe goed het vast zit, maar met dat je het dan dus wel kan afnemen en schoonmaken.

Iets wat nu niet kan…



snap? :wink:

Echt een leuk idee zeg! Die ga ik zeker onthouden :slight_smile:

wow wat een goed idee zeg! echt leuk geworden Bianca!

Wat gaaf, dit ga ik onthouden!

@Cell wrote:

@bianca&? wrote:
@Cell wrote:
gewoon over het behang heen transparant plakplastic plakken of een laagje blanke lak. :thumbup:




nee hoor zit echt mega goed vast en kan echt niet kapot :wink:




het ging me meer om het afnemen 8) Behang blijft papier zonder bescherming en bij ons zou het na wat limonade, kwijl, een potloodstreep en een doekje niet zo mooi blijven.



Maar je kan behangpapier ook lakken met blanke acryllak of er dus transparant folie over plakken… heeft niets te maken met hoe goed het vast zit, maar met dat je het dan dus wel kan afnemen en schoonmaken.

Iets wat nu niet kan…



snap? :wink:




hij staat op dr slaapkamer daar is geen limonade en potloden :wink:

super leuk vicky :thumbup:

Super gaaf zeg!



Kopen jullie dan een hele rol behang zeker in de behang winkel? Of is het ook mogelijk ergens een stuk van te kopen?

Ik vandaag naar de ikea om zo’n bak te halen, maar dat viel even tegen.

Wat is die klein joh, hij leek veel groter bij jou op de foto :lol: Dus ik

heb hem maar laten staan.

@missmelody wrote:

Super gaaf zeg!



Kopen jullie dan een hele rol behang zeker in de behang winkel? Of is het ook mogelijk ergens een stuk van te kopen?




ik had nog behang liggen



heb nog een bak en die ga ik behangen met het behang wat ik straks van de babykamer over heb en die wordt dus voor brusje

@Brigitte wrote:

Ik vandaag naar de ikea om zo’n bak te halen, maar dat viel even tegen.

Wat is die klein joh, hij leek veel groter bij jou op de foto :lol: Dus ik

heb hem maar laten staan.




vind je hem klein :shock: :think:

Ja degene die ik heb gezien was klein. Hoe groot is hij dan in formaat?

Misschien hebben ze wel meer formaten :think:

Ik heb hem ook gemaakt, en had hem indd ook veel groter verwacht.



Maja bak kost maar 10 euro geloof ik dat het was. En heb die bak toen toch maar gekocht, had tenslotte het behang al gekocht.



Behang blijft absoluut niet zitten, gewoon met behangplaksel gedaan die je erbij kon bestellen.

En alles goed ruim ingesmeerd, en een dag later zat alles los. Och ja het staat toch maar op haar kamer en speelt er verder dus niet mee.