s speen te snel..tips?

We hebben difrax flesjes, maar de s speen gaat nog te snel.

Ik heb ooit iets gelezen van iets in de fles om het langzamer te laten gaan…weet iemand iets?

Bedankt!

Geen idee of je dat bedoeld, maar Nutriton? Dat maakt de voeding dikker, waardoor hij moeilijk en dus langzamer door de speen gaat.

Ik ben met Emma van de difrax afgestapt in de kraamweek omdat het te snel ging. Ik ben Avent gaan gebruiken en dat ging een stuk langzamer waardoor Emma ook meer verzadigd was na dr flesje :thumbup: .

Ik zou geen Nutriton gebruiken als je kindje verder geen klachten heeft, zoals mondjes teruggeven. Van Nutriton kan je kindje namelijk darmkrampjes krijgen of diaree of juist verstopping. Ik zou dan eerder een andere fles proberen.

We zaten een week op nutriton vanwege het vele spugen. Daar kreeg ze waterdunne ontlasting van, dus nu andere voeding. Ik wil geen andere flessen omdat ze wisselend drinkt, soms juist prima. De difrax flessen zijn juist erg goed voor teveel aan lucht.

Ik meen ergens ooit iets gelezen te hebben van iets in de fles stoppen als een gaasje ofzo? Dat het dan ook minder snel gaat? zo’n tip zoek ik eigenlijk.

Alvast bedankt!

Ik heb spenen gekocht zonder gat-gaatje, en daar met een naald in geprikt

Sweet love waar verkopen ze die en past dat op de difrax s fles?

hier precies hetzelfde met de s-fles

de avent gaat dan weer te traag :think:

Ik heb de uitkomst! De dentalspeen van difrax! Zie de webshop op hun site…Ze zijn overigens ook te koop bij de betere drogst…Nienke lurkte de s speen van difrax in nog geen 5 minuten leeg…En nu doet ze er netjes 15 minuten en is ze kapot naderhand…Ze moeten met deze speen erg veel moeite doen om te zuigen :mrgreen:

Het drink gaatje zit namelijk aan de bovenkant van het platte gedeelte…T

Vooral baby’s met een sterke zuigkracht hebben baat bij deze speen. De speen heeft een plat mondstuk met een gaatje aan de bovenkant. Dit voorkomt dat de baby spuugt na het eten. Small is geschikt voor melk of een snelle drinker, vanaf 0 maanden.

deze speen past ook op de s fles!!

ideaal bedacht!! :clap:

Meestal gaat het nu prima, maar ik ga even naar die speen kijken! Ze hebben nu ook een speciale 123 ring voor op de s fles trouwens, slim van ze, hoef je voor melk en pap niet steeds een andere speen!

Thanks voor de tip!

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag! En heb die dentalspeen ook. Maar hoe krijg je die goed op die fles? hij moet natuurlijk goed om… snappen jullie wat ik bedoel? (het lukt iig niet met de ring die bij de 123 speen zit…)

Het is namelijk voor mijn jongens beter om van de jbpm af te zijn omdat ze daar diaree van krijgen en waarschijnlijk ook kramp.

edit: domme doos … hihi

Ik heb het toch nog eens geprobeerd maar het werkt wel met ring :wall: :mrgreen:

Hij moet ook niet om de 123 speen maar om de gewone ring van de fles…