zit er doorheen…Aukje slaapt 's nachts zoooo slecht
Ik ben moe, gebroken en helemaal op.
Wordt minstens 1x per uur wakker voor haar tutje, maar het breekt me zo op…
Hopelijk kan iemand me helpen??
°Wiegje naast je bed zetten, dan hoef je het bed niet uit.
°Doekje aan haar speentje zodat haar speentje iets beter blijft zitten.
°Ander speentje, misschien houd ze een ander speentje wat beter in.
°Om dag eruit, afwisselen met je man.
ze slaapt al naast me, zijn al van speentje gewisseld. En ze draait veel in dr slaap met dr hoofdje dus een doekje eraan zorgt ervoor dat ze m sneller kwijt is.
Wordt ze echt wakker voor haar speen, en niet vanwege de honger?
Misschien de speen afleren?
Dat heeft bij een vriendin van mij goed gewerkt. Eerst was het huilen maar na 2 dagen ging het veel beter en sliep het kindje ook veel beter…
Het is geen honger, want ze slaapt daarna gelijk weer in.
Is zo lastig allemaal. Speentje afleren had ik ook al aan gedacht, maar overdag gaat ze zo lief slapen als ze m krijgt, en heb m al 1x weg gehaald, gevolg was een meisje dat een uur lang helemaal overstuur was…
Vannacht is het gelukkig beter gegaan. Mn man had dienst en die wacht langer voordat ie uit bed gaat ( vannacht sliep ze weer op dr eigen kamertje ) en vaak sliep ze na uiterlijk 20min weer zelf in. Dus ik ga mezelf maar eens beheersen vannacht en kijken hoe t gaat.
en hoe ging het vannacht?
Slaat ze haar speentje er steeds uit met haar eigen handjes? Is ze erg onrustig met haar armpjes? Dan zou je misschien een bakerzak kunnen proberen?
Ja indd de puckababy ofzo, echt dat strakke inbakeren zou ik zelf niet meer doen.
Maar Jenna slaapt in een puckababy, ik wilde een paar weken terug de zak afbouwen, en kwam ze opeens weer 's nachts. Na 4 dagen toch maar die puckababy aangedaan,en mevrouw slaapt weer van 23:00 tot 8:30 :dance:
Wat je ook zou kunnen proberen is als ze slaapt de speen uit haar mond halen. Marie schrikt ook wakker als ze haar speen uitspuugt in haar slaap, maar als ik hem voorzichtig afpak, slaapt ze gewoon door.
Wat je ook kunt doen is het doekje van de speen in haar slaapzak doen, zo blijft ie wat meer hangen en is ze hem niet zo snel echt ‘kwijt’.
Gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter en wordt ze per nacht hooguit 2 a 3x wakker. :thumbup: En dit zijn dan meer uitzonderingsgevallen :inlove:
fijn dat het nu beter gaat, wat heb je gedaan dat het nu beter gaat?
wat strenger geweest mbt tot gelijk naar dr toegaan en dr speentje te geven, en ook geen papfles meer, maar een gewone fles. Pap ligt denk ik te zwaar op dr maag.