's nachts om de 1,5 uur willen... help!!

Met 5 weken ging mijn dochter doorslapen, en zat al heel snel op de 5 voedingen. Totdat ze 3,5 maand was. Toen kwam ze ineens weer 's nachts voor een voeding, en kreeg ze er weer 6 of soms 7.

Ondertussen is ze 5,5 maand, en nu komt ze 's nachts om de 2uur, soms om de anderhalf uur. dat begint om 6 uur 's avonds tot 6 uur de volgende ochtend. Ze zit nu, denk ik, ongeveer op 10 voedingen :shock: terwijl ze zelfs toen ze net geboren was niet meer als 8 kreeg!

Ik ben zelf sinds ze 4 maanden oud is, weer aan het werk. Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben. Maar dit trek ik dus echt niet langer :frowning:

Overdags drinkt ze helemaal niet zo vaak. Om de 4,5 uur ofzo. Heb al eens geprobeerd haar overdags vaker aan te leggen. Maar dat maakt voor 's nachts geen verschil. En het is ook niet haalbaar omdat ik weer werk.

Ik dacht dat ze misschien wat meer bij mij wil zijn omdat ik weer werk. Heb geprobeerd haar bij mij in bed te laten slapen. Maar dat helpt ook niet, wilde ze alleen maar vaker door drinken. (plus dat ons bed erg klein is, en manlief dan dus op de bank moet, niet echt goed voor onze relatie :? )

Over 2,5 week mag ik gaan bijvoeden. maar zit nu toch te denken om al eerder iets 's avonds te geven, waar ze op kan slapen.

Maar ik weet niet zo goed wat ik kan geven.

met pijn in mn hart trouwens hoor…want t liefst blijf ik volledig bv geven :frowning:

kan iemand me helpen?

Mijn dochter is nu 5 maanden, en sliep ook al snel door. Sinds ze 4 maanden is komt ze ook 2 tot 3 keer per nacht, en er zaten ook nachten bij dat ze om de 2 a 3 uur kwam.

Ik denk dat het een periode is. Ze heeft nu ook meer oog voor de omgeving dan voor mijn borst :wink: Alles wil ze zien en meemaken, dus geen tijd om te drinken. En dat moet dus s’nachts in gehaald worden.

De afgelopen 2 nachten kwam ze nog 1 keer, en afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen van 23.00 uur tot 5.30, toen zag ik dat ze haast haar duim eraf zoog :wink: Maar huilen deed ze niet, terwijl ze enorme honger had.

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen nachten heerlijk vond om weer ff bij te tanken, want het breekt je idd op ja. Maar aan de andere kant vind ik het ook heerlijk om s’nachts te voeden, gezellig samen in het donker, half slapend, dat kleine hummeltje in mn armen.

Ik zou zeker nog doorzetten en niet zomaar opgeven. Bv gaat nou eenmaal met ups en downs.

Succes!

Groetjes