's nachts lekkende (.)(.)

vraagje:

hoe doen jullie dat?? Meike sliep gister om 21uur, ik werd wakker van lekkende (.)(.), zelfs de “koffiepads” waren doorweekt, om 2.45 dus heb eerst wat afgekolfd, anders kan ze het helemaal niet aandrinken…

Toen is ze weer gaan slapen en ik werd weer om 7.15 wakker van lekkende (.)(.)

ik geef normaal gesproken, 1 kant per keer, heb zowiezo vanaf t begin veel bv gehad.

en Meike blijft niet elke nacht zolang weg, meestal komt ze nog om de 4 snachts, en n speentje erin werkt niet, das na 10 min. krijsen en dan is papa niet blij :mrgreen:

Afkolven zou ik niet doen 's nachts, tenzij je dochter rond die tijd normaal ook komt. Je BV past zich aan aan de behoefte, dus denkt nu dat er om 2uur 's nachts ook gedronken moet worden :mrgreen:

Het lekken is wel heel herkenbaar, ik sliep snachts met een molton zeiltje en handdoek in bed. De handdoek kon ik dan snel verschonen als hij nat was (en ik er wakker van werd). Maaaaaaanden blijven lekken, dus hier heel wat handdoeken gewassen (nacht duurt ook zo lang he :wink: )

Ik slaap met een redelijk strak hemdje en dan daarin een opgevouwen hydrofielluier als reuze-nachtelijk-zoogcompres, werkt prima :thumbup:

Ik had ze eindelijk een beetje zindelijk maar nu ben ik weer aan het werk en moeten ze blijkbaar weer ff wennen. Dus: handdoek mee in bed, en er ligt idd een waterdichte molton op de matras. (en een friemelverbod voor manlief al houdt hij zich er niet altijd aan, vanmorgen droop het er weer uit dankzij meneer :wink:)

Emma slaapt van 9 tot 9 (komt heel soms vroeger of 's nachts 1x) en ik ben op een gegeven moment toch 's morgens om een uur of 7 maar gaan kolven want het was niet meer te houden voor mij en rottig drinken voor haar omdat het er gewoon uit spoot. Dus produceer per dag wat meer dan zij drinkt, naja het zij zo, het werkt voor ons verder goed op deze manier.

Heb inmiddels een lief voorraadje in de vriezer voor noodgevallen daardoor. Jammer dat er hier in de buurt geen melkbank is, hadden ze zo een paar liter van me mogen hebben :roll:

santos ik heb eerst afgekolfd en toen gelijk gevoed. Meike komt echt min. 1x per nacht

man van emmeken foei :naughty:

emmeken hier ook al aardige voorraad aangelegd, normaal 1 extra voeding per dag, maar met de productie van vanmorgen heb er gewoon 2,5 voeding bji :shock:

mereltje goeie tip, ga t eens proberen

en worden jullie dan niet wakker van die volle (.)(.)???

Groenelimo, nee, ik wordt er niet wakker van… Maar ja, mijn meissie is dan ook nog niet zo goed in lang slapen zonder huilen :?

hier ook de eerste 4 of 5 maanden last van lekkende (.)(.)

Ik had 's nachts een strak shirtje (géén BH! dat was te strak --> BO :S) met zoogcompressen van Nuby erin en een handdoek boven het hoeslaken ter hoogte van mijn (.)(.) en dat werkte best goed. :thumbup:

Helaas blijven je (.)(.) vaak lekken tot je productie wat stabiliseert en dat kan nog wel een tijdje duren. Volgens mij ook bij iedereen verschillend hoe lang dat duurt…

Hoi,

Vervelend allemaal…

Ik heb zelf nooit last gehad van lekkende (.)(.), ook niet overdag… Wil dit toch even zeggen omdat heel veel meiden door zulke topicx (blijf ze lekker openen hoor) denken dat ze geen bv kunnen geven omdat ze snachts niet lekken… Of ze denken dat ze te weinig melk hebben omdat ze niet lekken…

Dit hoeft dus niet zo te zijn…

grts patricia

Hier op dit moment geen lekkende (.)(.) meer, ook omdat Indy minimaal 2x per nacht drinkt :roll: . Toen ze de nachten doorsliep van 20-8 uur werd ik ook altijd nat wakker. Als ze ineens weer door gaat slapen dan heb ik er ook vast wel weer last van. Moet ook zeggen dat ze bij mij nooit meer vol zitten, zou ook graag willen afkolven voor een voorraadje want ik ben er door heen maar er komt gewoon niks uit de laatste tijd :wall: