Ik heb even een vraagje vanuit mijn zus. Haar jongste is nu 1 jaar en 5, 5 maand oud en huilt nu al een half jaar in haar slaap. Ze begint altijd zo rond twaalf uur en houd vaak pas weer 2 uur later op. Soms wordt ze zelf wakker van het huilen en dan zet ze het echt op een krijsen.
Mijn zus neemt ze dan vaak in bed, en dan slaapt ze meteen weer in en huilt ze heel de nacht niet meer. Neemt ze haar niet in bed als ze begint te krijzen dan gaat ze gewoon door tot 's ochtends vroeg. Wat dan ook meteen betekent dat haar oudste ook niet meer kan slapen. En op dit moment ook mijn ouders (aangezien ze daar nu tijdelijk woont).
Een aantal maanden terug heeft ze het al eens geprobeert om haar gewoon te laten liggen. Ze heeft het 4 nachten vol gehouden! Maar aangezien ze alleen voor de kindjes moet zorgen (vriendlief is bij haar weggegaan toen de jongste 13 weken was) moest werken en dus vanaf 0.00 uur wakker lag en een super chagerijnig mannetje had overdag heeft ze het opgegeven.
Heeft misschien iemand een idee wat het kan zijn of tips om te proberen zodat iedereen weer een beetje nachtrust kan krijgen??
Alvast bedankt
Je heb pb.
dank je heb het meteen doorgegeven aan mijn zus.