s 'Nachts hoesten

Ben blij dat het beter met haar gaat

@renaat wrote:

Ben blij dat het beter met haar gaat

Dank je wel, wij ook, het is een hele opluchting

@renaat wrote:

Hoi

smurf zei:
Al met al hoop ik dat de ab kuur het probleem oplost. Want die pufjes zijn ook niet altijd leuk (yuri krijgt nu in totaal 7 keer per dag 2 inhalaties )

Ik vind dat wel veel hoor mijn zoon heeft ook zware astma en die puft 2 maal daags 2pufjes seretide 50/100 en dan zo nodig ventolin er bij
hij kan het hier nu bijna mee redden maar als ik zoveel als jouw moest puffen dan zou ik toch nog een keer naar een kinderarts gaan
Mathijs heeft eerst ook flixotide gehad maar hij doet het beter op seretide
Ik puf hem niet meer dan 6 keer op een dag en anders ga ik na de kinderarts om een coctail te halen/pretnisolon

Even specificeren... :wink:
Hij kreeg 6 maals daags 2 inhalaties ventolin ( 5 keer overdag en ook 1 maals 's nachts helaas...) ivm blijvende benauwdheid.
En 2 maals daags 1 inhalaties flixotide. Dit is soms 2 maal 2.

Nu zijn we weer aan het afbouwen en zitten op 4 maals daags 2 inhalaties ventolin.

Uiteraard is dit allemaal op recept van de kinderarts waar ik momenteel al in 4 weken tijd 4 afspraken mee heb gehad... :roll:
De bedoeling is straks alleen flixotide en ventolin zo nodig. Maar omdat hij piepte en niet veel beter werd moest dit echt even een tijdje...