Heej ladys
gisteren toen ik ging stofzuigen kwam er ineens een steekvlam uit de kabel toen ik die in het stopcontact stak. :shock: :o :evil:
En nu doet ie het niet meer.
Heb net een nieuwe gekocht. Een Siemens zonder stofzuigzak, 2000 watt. Heeft iemand ervaring met deze stofzuiger??
Hij zit nog in de doos, dus hij kan nog terug!
Ben benieuwd!
ligt eraan of je huisdieren hebt
met huisdieren is het vlg vele makkelijker om een zak te hebben ipv een zakloze
zakloos schijnt juist niet hygienischer te zijn :shifty:
zonder stofzuigerzak is geen succes
je zal hem toch moeten legen en een stof dat er dan vrij komt pfffffffffffffff staat er een beetje wind zit je zelfs helemaal onder de stof
dus mijn advies gewoon lekker ouderwets met stofzuigerzak :thumbup:
Ik heb juist goede ervaringen met zakloze stofzuigers en wij hebben een hond.
Oke, het klopt wel dat er veel stof vrijkomt bij het legen van bak. maar daar heb ik een goede manier voor gevonden… pak gewoon lege vuilniszak en daar doe ik hem in en dan met andere hand hou ik de bovenkant dicht en leeg ik de bak. dan wacht ik even paar minuten zodat de meeste stof al gezakt is en dan pas maak ik hem voorzichtig open en doe de bak meteen goed afspoelen met water (wel opletten dat de filter eruit is) en zo kan ik weer stofzuigen zonder al teveel gedoe.
Was per week zeker 1 zakken kwijt dus voor mij is het een uitkomst.
Ik heb ook een Siemens die zonder zak kan, maar dat is waardeloos. Het zit echt binnen no-time vol. Heb er dus maar gewoon een zak in gedaan.
Geen idee trouwens waarom er een steekvlam uitkwam, maar ik zou er gauw mee teruggaan
Ik ben juist erg blij met mijn stofzuiger zonder zak… Geen siemens trouwens, maar electrolux.
Zo te horen zijn de meningen verdeeld!
Kon eigenlijk niet meer wachten met gebruiken en heb hem uit de doos gehaald.
Stofzuiger doet het prima!!! Super licht in gebruik, je hebt niet eens door dat ie 2000watt zuigt!
Tot nu toe ben ik tevreden! We zien wel!
ik vind zelf de stofzuiger zonder zak ideaal… zuigt veel beter(vind ik dan) makkelijk te legen en hygienischer, heb hem laatst helemaal afgewassen… … ik had meestal bij een stofzuiger met zak dat hij heel snel verstopt was, zuigkracht verloor en die zakken zijn in aanschaf telkens zooo duur… Nee ik ben blij met mijn flippie hoor
ik heb er 1 zonder en 1 met zak :think: dat klinkt ook raar :mrgreen: Maar die zonder stofzuigerzak vind ik helemaal niks ik vind hem te licht waardoor die omkukelt en de stof die er vrij komt als je het probeert te legen. Nee, ik vind die met stofzuigerzak 10x beter.
kuzzz
Grappig dit topic… ik wist dus niet eens dat er zuigers zonder zak bestonden, tot ik er van de week eentje tegenkwam die je kon winnen in een of ander blaadje… :roll: :oops: :mrgreen:
De meningen zijn dus inderdaad verdeeld… hmm… ik zal eens kijken wat wij doen als onze stofzuiger kapot is…
das vast de dyson
ik heb wel meer als 1 hond
Ik zuig minimaal 1x per dag, vaak 2 (franse slag die 2de hoor). Zeker met mooi weer, dan staat hier alles de hele dag open en is het een zoete inval van kinderen die nergens op (hoeven) te letten.
En zoals nu…cj rijdt met een tractor door de woonkamer heen…schik dat ze heeft
Heb voor aantal jaren geleden ook zakloze (pfff…moet gelijk weer doordenken ) gehad, vond t 3x niks. Denk echter wel dat de technologie er fors op voorruit is gegaan en goede merken echt wel kwaliteit leveren.