's avonds wakker?

Lev valt elke morgen rond 11 uur in slaap en 's middags slaapt hij ook.

Rond zeven uur valt hij ook weer in slaap en alle keren gaat hij direct in bed als hij er nog niet in lag.

Maar vanaf dit tijdstip (21 uur, nu dus) is het elke avond gedoe. Alleen maar huilen, op schoot, beetje drinken, weer in bed, huilen, in de box, alles geprobeerd maar geen idee wat het nu is.

Laten huilen ook al geprobeerd maar dan gaat hij echt niet meer slapen.

Eruit halen lost ook niks op.

Ik hoef geen oplossing maar ik ben gewoon benieuwd waarom hij dat doet :angel:

zullen we ze de volgende keer gewoon samen laten spelen? :angel: :mrgreen:

Elyze doet het ook ineens, ik snap er niks van.

Maar die wil nog wel een beetje drinken.

( :shifty: in de fluistermodusvanavond gaat het wel goed trouwens :pray: )

:pray: sttt dan :wink:

Het is ook meer een huiltje zovan: ik krijg mijn zin niet. En als hij me even niet ziet is het goed, maar zodra hij me ziet dan gaan die handjes de lucht in (maw pak me op).

Fase :roll:

oh nee he? Ik hoop niet dat dit iets nieuws is wat ook op Nena gaat over slaan… Kan natuurlijk wel zo zijn dat als Lev dan een beetje wakker wordt hij denkt: hé waar is mijn mama nou? HELP!

Ze worden nu natuurlijk eenkennig!

gr

muts

hij ligt dus nog steeds te huilen he. Ik heb m nog even gevoed, in de hoop dat dat het misschien was, maar nee. Hij wil wel graag op schoot maar ik heb echt geen zin om straks avonden zo te zitten.

tja, moeilijk hoor… als het een fase of een sprongetje is dan gaat het vanzelf weer over. Wij hebben momenteel hetzelfde 's nachts met Nena natuurlijk. Dan denk ik ook: ik geef geen fles anders blijft ze aan de gang, maar ja een krijsende baby midden in de nacht of 's avonds is ook niet echt een pretje he…

succes!

gr

muts

die dame van ons heeft dit vorige week ineens gehad , gek werd ik er van :roll: wel moe (wrijven in de oogjes en zo lodderig toekijken) maar slapen ech nie!

en inderdaad zodra ze mij zag was het mis papa kon haar niks schelen daar wilde ze wel gewoon bijzitten zonder een keel op te zetten maar zodra ik in de buurt kwam was het snikerdesnik, op de arm was het hup haar koppie in mijn nek leggen en ondbedaarlijk huilen echt mega zielig met van die lange uithalen … en nu… het is weer helemaal oke dus wat haar heeft gemankeerd ? geen flauw idee :think: god je hebt echt geen bal aan dit antwoord he :mrgreen: maarja dan weet je ff dat lev niet de enige is met van die vreemde kuren

:wink:

hier ook elke avond… same story…

gaat zo goed overdag… en s’avonds begint de ellende…

en als ie me dan ziet… :o gillen… :snooty:

zo gaat het hier al iedere avond, vanaf het begin :oops: :cry:

Xander is hele avond gewoon klaar wakker…

Hoe het kan? geen idee… slaapt hij overdag zoveel? NEE juist niet… hij slaapt 2x overdag en dan verschilt het tussen 45 minuten en 1.5uur

Af en toe valt hij na het badje (wat we iedere avond doen, zelfde ritueel) aan mijn borst in slaap en dan slaapt hij 1.5 uur, maar dan wordt hij na max 1.5uur wakker en blijft wakker tot ik om 22.30 naar boven ga en hem nog een keer voed voor het slapen gaan

Dan gaat hij pas slapen tot een uur of 3 en dan voeden en weer slapen

Merijn heeft het ook een tijdje gedaan maar die deed het eventjes… Af en toe baal ik er wel van, want een kleintje hoort gewoon 's avonds te slapen :think:

Hier is het ook raak.

Normaal gaat Maud rond een uur of 6 slapen en komt dan nog een keer rond 10 uur.

Ik ben net wezen collecteren ligt ze lekker bij Ronny te spelen, ziet ze mij begint ze ineens te krijsen :eh:

Wil ik haar de (.) geven is ook niet goed. Ze wilde bij mama staan :roll: :inlove:

Het zal wel weer een (7 maanden) sprongetje ofzo zijn.

Ze had trouwens ook wat verhoging, dus waarschijnlijk zitten er ook tandjes ofzo te vervelen.

Ons meiske van bijna negen maanden heeft dat ook net gehad ( :pray: ), dus ik denk ook dat het een sprongetje zou kunnen zijn. Wij hebben toch maar wel geprobeerd er aandacht aan te geven aangezien we bij de oudste geleerd hebben dat zulke fases meestal vanzelf weer over gaan als dat tenminste wel ons uitgangspunt blijft! :lol: Verder geven we haar nu Goede Nacht-melk van Nutricia en zorgen we dat haar kamer niet te koud is (houd ik zelf zo van, maar de kinders blijkbaar niet), en het lijkt nu echt beter te gaan.

Oja, we hebben haar ook al geregeld van die tandenpilletjes gegeven omdat we dachten dat dat het kon zijn, maar op dat vlak is er nog niets te zien :think:

Sterkte!

anne is hier ook eigenlijk heel de avond wakker maar zit meestal wel gewoon lief te spelen. :oops: :oops: :oops:

Poewee, dat moet vermoeiend zijn! :shock:

De enige keren dat Kevin dat had, was hij verkouden aan het worden. De twee avonden voordat dat doorkomt, is hij ook iedere anderhalf uur wakker. En dan ook zo hartverscheurend huilen (in mijn theorie is dat dan omdat hij wakker is, terwijl hij eigenlijk wil slapen, maar door iets in z’n lichaampje wakker is geworden).

Een flesje helpt ook niet? Ook als je BV geeft, een flesje afgekolfde melk? Hier wilde dat wel werken als hij te moe was om veel moeite te doen. In korte tijd kreeg hij dan veel binnen en ging hij tevreden slapen. Terwijl hij de borst dan weigerde en je eerst zou denken dat 'ie geen dorst had.

Succes in ieder geval :shifty: